Endelig 1. Desember
Har dere noen tvtradisjoner? Jeg må alltid se Amalies Jul <3 Hva med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig 1. DesemberHar dere noen tvtradisjoner? Jeg må alltid se Amalies Jul <3 Hva med dere?
Alle episodene ligger på youtubeGår amalies jul noen sted på TV da? Det har alltid vært min favoritt og jeg vil gjerne at sønnen min skal få se det![]()
Er snøfall nrk kalenderen?Liker amalies jul, jul i blåfjell og the julekalender. Skal se snøfall i år, spent på den![]()
Får teste ut den daRegner med at det er kl 18?
*hulk* lyden er ødelagt på alle episodene![]()
Ææææææææ *hoppeoppognedavglede* u made my day <3Såvidt jeg kan se ligger nå faktisk alle episodene på NRK nettv også!tilgjengelig "ubegrenset" står det, så da går de vel heller ikke ut på dato om jeg forstår rett
(Amalies jul altså)
Er så vant med at barnetv er kl 18 hihi, men praktisk at man kan se det ellersTror det er 18 på nrk super, og litt senere på nrk 1? Hvis vi blir litt sene er det jo veldig kjekt med nrk på nett da, det har vi benyttet tidligere om vi misset en episode eller kom litt sent til tven![]()
Ææææææææ *hoppeoppognedavglede* u made my day <3
Er så vant med at barnetv er kl 18 hihi, men praktisk at man kan se det ellers![]()
Synes Snøfall virker som en veldig koselig kalender! Blir koselig å følge med, selv som "voksen" ;p