Julekalender på tv

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Endelig 1. Desember :D Har dere noen tvtradisjoner? Jeg må alltid se Amalies Jul <3 Hva med dere?

Om den som går på tv faller i smak hos frøkna ser vi den. Om ikke velger hu mellom Amalies jul, julekongen eller skomakergata.

Går amalies jul noen sted på TV da? Det har alltid vært min favoritt og jeg vil gjerne at sønnen min skal få se det :)

Sjuåringen og jeg har allerede sett Jul på Sesam Stasjon, Jul i Skomakergata, og Amalies jul. :p
Vi skal se på Snøfall i år. :)

Og mannen og jeg ser The Julekalender hvert år da ;)

Last edited:
Føler ikke det er noen kalendere verd å se i år

Liker amalies jul, jul i blåfjell og the julekalender. Skal se snøfall i år, spent på den :)

Får teste ut den da :D Regner med at det er kl 18?

Tror det er 18 på nrk super, og litt senere på nrk 1? Hvis vi blir litt sene er det jo veldig kjekt med nrk på nett da, det har vi benyttet tidligere om vi misset en episode eller kom litt sent til tven :p

Såvidt jeg kan se ligger nå faktisk alle episodene på NRK nettv også! ;) tilgjengelig "ubegrenset" står det, så da går de vel heller ikke ut på dato om jeg forstår rett :) (Amalies jul altså)
Ææææææææ *hoppeoppognedavglede* u made my day <3

Tror det er 18 på nrk super, og litt senere på nrk 1? Hvis vi blir litt sene er det jo veldig kjekt med nrk på nett da, det har vi benyttet tidligere om vi misset en episode eller kom litt sent til tven :p
Er så vant med at barnetv er kl 18 hihi, men praktisk at man kan se det ellers :)

Ææææææææ *hoppeoppognedavglede* u made my day <3

Er så vant med at barnetv er kl 18 hihi, men praktisk at man kan se det ellers :)

Det er visst ikke tilgjengelig tidligere på dagen da :p veldig kjekt syns jeg, vi er ikke flinke til å følge med på klokkeslett i forhold til barnetv siden vi aldri ser på tv generelt, og i juletida misser man jo gjerne mange episoder pga juleavslutninger og ting som skjer. :)

Synes Snøfall virker som en veldig koselig kalender! Blir koselig å følge med, selv som "voksen" ;p

Back
Topp