julekalender,hva skal dere ha i år?

EmTuLe

Forelsket i forumet
Små 24 pakker her og lurte på hva dere skal pakke i 24 gaver?
 
Skal prøve å finne i morgen, på shoppingdagen sammen med en venninne..
Ikke lyst å stresse med dette, dagen før 1 desember som jeg pleier [8|]
 
tenker nok på sjokolade, spenner, strikk, andre små ting?
 
litt usikker å hva jeg gjør i år...
hun har en kalender som jeg kan kjøpe inn ting til (strikker,spenner,sjokolade,klistremerker,lydbøker (hver søndag),neglelakk osv) men egentlig lovte jeg henne barnetv julekalender i fjor men siden jul i blåfjell ikke skal gå i år så håper jeg og ber om at hun har glemt at jeg har lovet henne det...hehehe[8D][8|]
 
til gutten vår blir det sjokolade/godetri, biler, tusjer, blyant, bl spisser

Det er litt lettere til jenter[;)]
 
Eg brukar å kjøpe lego som eg deler opp i 24 pakker, så på julaftan er den komplett, det er veldig stas her blant dei to gutta våres.
 
Ungene skal ha Lego kalendre, jeg orker ikke å fikse til 48 pakker med ett eller anna skrot i.
 
Her blir det en vanlig sjokoladekalender til alle barna.
Ikke eldstemann på 19 år[&:] Han vil ikke ha, men datteren min på nesten 17 år, sønnen min (som blir 5 på mandag) og datteren min på 2 år[:)]
 
Jeg elsker å lage julekalender!!
 
Tittet igjennom hva jeg hadde kjøpt og manglet bare 5 gaver. :)
Kjøper gjerne ting og tang når jeg finner noe gjenom hele året. :)
 
Sånne standard-ting hun får i julekalenderen er: Ny tannbørste, ny tannkrem, truser, stømpebukser, Ulvang-sokker, spenner, strikker, smågodteri, hårbøyle, bok (funnet på salg til 20-30-40 kr), fargeblyanter, 5 kr til å legge på sparebøssa..
 
Jeg er veldig for at de tingene i julekalenderen ikke bare blir tull..  Men også bruksting, ting hun uansett skulle fått fordi hun trenger det.
 
Hun får også Julekalenderen til barne-tv's julekalender. den får hun 1.desember.
Og i år får hun kino-billetter til Jul i Blåfjell-filmen den ene dagen.
Hun har sin egen julekrybbe, og den deler jeg opp i 5 deler som hun får i kalenderen. Julaften kommer Jesus-barnet.
 
På julaften pleier hun å få en "stor" gave. Litt større enn de andre dagene. da er det en gave hun kan leke med på julaften.
I år er det 3 små prinsesse-dukker med hver sin hest.
 
ÅÅ.. nå gleder jeg meg til å pakke inn!!!
 
Back
Topp