julekaker.

panterinnen

Gift med forumet
Hva slags kaker baker dere til jul og når begynner dere???
Har dere oppskrifter også?

Jeg baker sjelden, men i år så vil jeg faktisk lage litt julekaker jeg.. så fint hvis noen har noe idèer til meg [:D]

Jeg har ikke vært noe flink til å bake... Med en sambo som har en mor som kan dette, måtte jeg jo bare hoppe i det.... Lagde noe som heter sandnøtter som hun pleier å lage. Er ikke mer igjen av dem nå..... Borte vekk i løpet av 2 dager!!!!! [:)] Det er jo NÅ julekakene er gode! Har også lagt tørre vafler. Og skal lage risnøtter, peppernøtter og sirupsnipper... Er planen! [:)]

Jeg skal bake kakemenn, sirupssnipper, krumkaker, serinakaker, sandnøtter, og berlinerkranser. Skal begynne om en ukes tid....gleder meg..

sirupsnipper...åååå det er godt det!!!!

Me har innvitert foreldrene mine, søstera mi med familie, og lillebroren min til å feire jul her, saman med oss, så eg må nok bake litt i år ja :) (mamma skal heldigvis hjelpe meg med julemiddagen!!) [:D]

Håper søstera mi lager rikelig med kakemann deig, så kan eg vera med å bake dei ut, og få litt med meg heim [;)]
Eg kjem nok til å bake Chocolate chip cookies (min favoritt!!), med nonstop og/eller kvit sjokolade. Mannen min er veldig glad i sandkaker, så det må eg nok prøve meg på...Ellers får eg vel dra fram ei kokebok og sjå ka eg finn på. [&:]

Back
Topp