julehandelen?

EmmaT

Gift med forumet
er dere ferdige?

dro ut kl 09 idag morges jeg .. i SNØSTORM! kjenner jeg blir sur. er mer et vårmenneske skjønner dere [;)] stressa meg innom en trilliard butikker mens snøen piska meg i trynet. men nå har jeg fått kjøpt meg noen julestjerner, andre planter og div for å pynte med her hos meg. greide jo å drepe den stakkars julestjernen jeg vant.

også har jeg kjøpt gave til barnehagen til småen og til kollegaene mine.

+ en til gave til småen. så nå får han 2 av meg. det får holde.

nå har jeg bare pappa igjen. et mareritt. ikke ønsker han seg noe, han har alt .. [X(]

nå tør jeg ikke sjekke kontoen [>:] må gå i dvale til februar nå tror jeg.

Er leeeenge siden jeg var ferdig[:)][:)][:)] svie vel av 5000kr på ett par dager[&:][&:][&:] Huff!!!!!
Er ikke noe lett å kjøpe gave til disse fedrene. de ønsker seg jo ingenting[8D] Har kjøpt et håndkle som står "Morfar" på og litt dill[8D][;)]

Har bare igjen han som ligger i andre enden av sofaen... Har ikke peiling på hva han skal få... Tips takk, ellers får han bare penger[:D]

Jeg er FERDIG med alt unntatt mat.[:D]

Har vært i rute med gavene lenge, kjøpte bare en liten ekstragave i dag. Vi var på torget og kjøpte juletre i formiddag. Da tenkte jeg å stikke innom slakter'n og kjøpe medisterkaker i samme slengen, for det er rett ved torget. Der var det KØØØØ, så jeg gadd ikke siden jeg hadde med jentene, og sambo hadde gått mot bilen med juletreet. Dro tilbake i ettermiddag, da var kjøpesenteret nesten tomt, så jeg stakk innom Mestergrønn og kjøpte julestjerner med det samme.

Har igjen endel mat å handle, men noe må man jo ta litt nærmere, ikke alt som holder så lenge. Jeg pleier å gjøre meg ferdig med all handling slik at jeg ikke behøver å dra på butikken lille julaften eller julaften, de dagene er travle nok som det er. Jeg synes egentlig at butikkene kunne vært stengt julaften jeg, så kunne de som jobber der være hjemme med familiene sine. Jeg synes bare de som MÅ holde driften i gang skulle gjøre det på sånne dager (sykehus osv. må selvsagt).

ORIGINAL: Glad70

Har vært i rute med gavene lenge, kjøpte bare en liten ekstragave i dag. Vi var på torget og kjøpte juletre i formiddag. Da tenkte jeg å stikke innom slakter'n og kjøpe medisterkaker i samme slengen, for det er rett ved torget. Der var det KØØØØ, så jeg gadd ikke siden jeg hadde med jentene, og sambo hadde gått mot bilen med juletreet. Dro tilbake i ettermiddag, da var kjøpesenteret nesten tomt, så jeg stakk innom Mestergrønn og kjøpte julestjerner med det samme.

Har igjen endel mat å handle, men noe må man jo ta litt nærmere, ikke alt som holder så lenge. Jeg pleier å gjøre meg ferdig med all handling slik at jeg ikke behøver å dra på butikken lille julaften eller julaften, de dagene er travle nok som det er. Jeg synes egentlig at butikkene kunne vært stengt julaften jeg[/size], så kunne de som jobber der være hjemme med familiene sine. Jeg synes bare de som MÅ holde driften i gang skulle gjøre det på sånne dager (sykehus osv. må selvsagt).

Helt enig!! Unødvendig med åpne butikker da, folk klarer fint å handle for et par dager[;)]

ORIGINAL: snuppa80

ORIGINAL: Glad70

Har igjen endel mat å handle, men noe må man jo ta litt nærmere, ikke alt som holder så lenge. Jeg pleier å gjøre meg ferdig med all handling slik at jeg ikke behøver å dra på butikken lille julaften eller julaften, de dagene er travle nok som det er. Jeg synes egentlig at butikkene kunne vært stengt julaften jeg, så kunne de som jobber der være hjemme med familiene sine. Jeg synes bare de som MÅ holde driften i gang skulle gjøre det på sånne dager (sykehus osv. må selvsagt).

Helt enig!! Unødvendig med åpne butikker da, folk klarer fint å handle for et par dager[;)]

Ja, og pesielt til jul tror jeg folk klarer det, for da har man liksom litt standard hva man kjøper, de fleste har jo tradisjoner for maten i jula. Julaftenmaten er vel som regel forlengst innkjøpt når julaften opprinner.

Det er vel egentlig mest menn på gavejakt som er ute og handler julaften.[8D] Og hadde butikkene vært stengt julaften så hadde de bare vært ute og stresset lille julaften i stedet. Det er ikke værre enn det.[;)]

Back
Topp