Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: shiby
hehehe, uff bobla.. men må le litt også. skjønner frustrasjonen din.
han er jo bare så herlig også da [:D]
ORIGINAL: chiquitita
uf stakkars lille,( og store )
ORIGINAL: delfie
Føler med deg! Jeg skulle også ta julekortbilde igår. Skulle bare knipse noen mens de skulle sitte pent i høyet ikledd fine strikkagensre, også skulle de smile og se pene ut. Hva skjedde? Vel...det blir i allefall ikke julekort med tre smilende barn pent sittende i høyet ikledd fine strikkagensre!!!!!!!
ORIGINAL: Lillepusen
Føler med deg! Jeg skulle også ta julekortbilde igår. Skulle bare knipse noen mens de skulle sitte pent i høyet ikledd fine strikkagensre, også skulle de smile og se pene ut. Hva skjedde? Vel...det blir i allefall ikke julekort med tre smilende barn pent sittende i høyet ikledd fine strikkagensre!!!!!!!
Hm... men hvordan ble julekortet da?? Ble sikkert sjarmerende da, hehe [:D] Får vi se? Ja-ja-jaaa! *junijenteneelskerbilder!*
ORIGINAL: Lillepusen
Hm... men hvordan ble julekortet da?? Ble sikkert sjarmerende da, hehe [:D] Får vi se? Ja-ja-jaaa! *junijenteneelskerbilder!*
Skal prøve å få lasta inn bildene på datan litt seinere idag, og prøve å få til noe slags julekort... Sååå skal dere få se...