Julegulp

uf stakkars lille,( og store )

hehehe, uff bobla.. men må le litt også. skjønner frustrasjonen din.
han er jo bare så herlig også da [:D]

Så nydelig da, enda det var litt julegulp[:D]

KJipern med brente kaker da....[&o]

....derfor kjøper jeg mine på boks[:D]

Jeg kjenner meg igjen i frustrasjonen din, gulp er noe dritt!

Men jeg må smile litt og, for ser dere litt for meg.
Han pynta og fin der han sitter på skinnet, du har satt kaker i ovnen og skal bare knipse årets julekortbilde i mellomtiden.
Åsså kommer gulpen!!
Så blir det tørking, og litt banning og steiking i skjul, som ikke akk blir bedre at av du finner ut av at kakene har svidd seg!

Hehe..
Hardt å være husmor[:D]

ORIGINAL: shiby

hehehe, uff bobla.. men må le litt også. skjønner frustrasjonen din.
han er jo bare så herlig også da [:D]

hehe måtte le litt eg og-huff en ulykke skjer sjelden aleine[8D]

ORIGINAL: chiquitita

uf stakkars lille,( og store )

Uff... [8|]

Men det hadde blitt et julekort folk kom til å huske da! [:D] Og gjør som Miss Piggy og meg... bare kjøp kakene PÅ BOKS! [8D] Neeeida! Jeg vet at du aldri vil kunne gjøre noe sånt. Eller BURDE gjøre noe sånt! Flinke kakekona "mi"!

Føler med deg! Jeg skulle også ta julekortbilde igår. Skulle bare knipse noen mens de skulle sitte pent i høyet ikledd fine strikkagensre, også skulle de smile og se pene ut. Hva skjedde? Vel...det blir i allefall ikke julekort med tre smilende barn pent sittende i høyet ikledd fine strikkagensre!!!!!!!

ORIGINAL: delfie

Føler med deg! Jeg skulle også ta julekortbilde igår. Skulle bare knipse noen mens de skulle sitte pent i høyet ikledd fine strikkagensre, også skulle de smile og se pene ut. Hva skjedde? Vel...det blir i allefall ikke julekort med tre smilende barn pent sittende i høyet ikledd fine strikkagensre!!!!!!!

Hm... men hvordan ble julekortet da?? Ble sikkert sjarmerende da, hehe [:D] Får vi se? Ja-ja-jaaa! *junijenteneelskerbilder!*

ORIGINAL: Lillepusen

Hm... men hvordan ble julekortet da?? Ble sikkert sjarmerende da, hehe [:D] Får vi se? Ja-ja-jaaa! *junijenteneelskerbilder!*

Skal prøve å få lasta inn bildene på datan litt seinere idag, og prøve å få til noe slags julekort... Sååå skal dere få se...

ORIGINAL: Lillepusen

Skal prøve å få lasta inn bildene på datan litt seinere idag, og prøve å få til noe slags julekort... Sååå skal dere få se...

Ja!! Moro! [:D]

Back
Topp