Julegratiale!

maiblomst

Gift med forumet
I dag kom postdamen på døren til meg med en stoooor pakke! På avsender sto det arbeidsgiveren min, og jeg fortet meg inn for å åpne [:)] Visste det var gratialet, men ikke hva det var... I fjor fikk vi en flott Skogstad-jakke, så jeg var spent!
Jeg fikk............. En tjukk og god badekåpe [:D] Kjempedeilig!
Jeg er så fornøyd med arbeidsgiveren min, så det er med fortvilelse at jeg er nødt til å si opp jobben min [:(]
Det blir for langt å reise.
Jaja... ikke tenke på det nå [:D] Jeg fikk gave i posten!!! Juhu!
De er så flinke å ta vare på oss! Tilogmed til påske fikk jeg en "påskegave" i posten!

Flere som har fått julegave fra jobben?

Åh så fint da [:)]
Sikkert et fint arb.miljø der! Hvor jobber du (har ikke fåt det med mæ)?
Synd at du må slutte der da [&:]

ORIGINAL: eadni

Åh så fint da [:)]
Sikkert et fint arb.miljø der! Hvor jobber du (har ikke fåt det med mæ)?
Synd at du må slutte der da [&:]

Jeg jobber for et Bergensfirma med bl.a avd.kontor i Haugesund/Karmøy (der jobber jeg).
Arrangerer spesialtransport for større selskap, bl.a offshoretransport.
Det er 14,4 mil å reise hver dag, så jeg rekker hverken barnehager eller skoler [&o] Så jeg må prøve lykken her på Stord...

Heldig du som fikk gave da :D

Jeg vedder på at jeg må kakke sjefen min i hode for å få noe gave, for han er gniten slik, fikk i fjord da gavekort på 300 på amfisenteret der jeg jobba+ vinpropper og vinflaske). Men i år derimot, tror jeg ikkje jeg får nei.

Jeg får også julegave fra jobben min..

En kalender fra AnnaNa[8D][;)]

Så hyggelig da! Gøy å få en liten oppmerksomhet som takk for god innsats. Har aldri fått noe julegratiale av jobben min, jeg. Jobber i kommunen og der spares det hele tiden.

Så korselig da!!!Ja,det er ganske viktig å gi arb folket sitt en liten oppmuntring!
Jeg fikk Devold genser og Devold stilongs av min arb giver jeg!Kommer godt med i kulden det![:D]

Vi bruker alltid å få julegave, men lurer på om jeg ikke får nå i år ettersom jeg er i permisjon [8|]

Vi fikk pakke fra samboers jobb, der var det;

-Mange poser med med nidar smågodt og julesjokolade
-damestrømpebukse
-masse forskjellig kjeks
-sun oppvaskbrikker
-hjemmet kryssordblad
-1 pose panda salt lakris
-1 stor pose ostepop
-1 stor pose potetgull
-omega 3 kapsler
-1 eske med den vak'r (el hva den nå heter....)
-ny type ketchup
-define shampo og balsam
-spa produkter; bodylotion, dusjsåpe +++
-tyggis, pastiller
-en stor marsipangris
++++++++

Fra min jobb pleier vi bare å få noe dritt, en dårlig CD el noe, men vet ikke om jeg får i år[8|]

Jobber i kommunen så her er det dårlig med julegave!
Hender vi får en konfekt eske (fra saniteten!), men i år har de vel glemt meg!

Back
Topp