Julegavetråden

Til voksne som "har alt, og som jeg vet liker å prøve noe nytt spiselig og drikke, så pleier jeg å kjøpe lokalt brygget øl (kommer ny variant juleøl hvert år f.eks) og/eller sjokoladegaveeske fra jentene på tunet. Siste har vært uhyre populært i min søtmomsfamilie. :hilarious:
 
Tenker at det blir bilder av ungene til besteforeldre og oldeforeldre, og sikkert til noen tanter og onkler også
 
Redigert da gavene endret seg
 
Last edited by a moderator:
Her blir det mye hudprodukter i år og Lyshus
Tenåringer får høytalere ,de minste barna får dukke , radiostyrte bil, klær og geomag

besteforeldre får kalender fra kengubarnet og andre gaver fra pSs
 
I år har jeg bestilt nålefiltede nisser, kone og mann, til mine foreldre. De ble bestilt i sommer og var ferdige nå. Nydelig håndverk og noe veldig spesielt å få gi dem. Ellers blir det muligens sitteunderlag i ull samt noe mer til min søster siden hun er glad i å gå på tur.

Har en nyskilt bror, så tenkte å gi han noe som er mer morsomt enn praktisk, har ikke bestemt meg helt ennå. Har en til bror som er alenepappa, tenker å gi han noe som er artig og spennende også, han trenger en oppmuntring og noe gøy mer enn en kasserolle. :)
 
Tenker å gi foto av mini på lerret til besteforeldre i år. Niesene får søte smykkeskrin formet som skilpadder med smykker i. Datteren vår får dukke og mannen tenker jeg skal få en opplevelsesgave :Heartred:D
 
Søsteren min og jeg lager kalender til familien hvert år. Vi samler sammen bilder i en felles mappe og sitter og mimrer over året som gikk. Gleder meg! Ellers blir det kanskje brio-togsett eller liknende til lillemor, samt lokalprodusert mat om jeg finner noe gøy til resten av familien. Det blir vel også nye bilder av lillemor. Mon tro hva samboer skal få... der er jeg blank.
 
Like vanskelig med gaver hvert år, spesielt til mannen, men i år er jeg veldig fornøyd med presanger han får: Commodore 64. Vet han elsket det da han var liten, så jeg tror det blir midt i blinken :)

Ellers får svigermor og foreldrene mine bildekalender hvert år, i tillegg til at mamma får urtepotte og pappa en genser han ønsket seg. Til svigermor tar jeg gjerne imot tips - hun ønsker seg absolutt ingenting, og jeg har litt lyst til å kjøpe noe annet enn gavekort i år.

Svigerinna mi elsker oster, så hun får ostekniv.

Nieser, nevøer og ungene får Lego.
 
Mannen min får forede skinnhansker. I fjor fikk han en varsity caps.
En av mine mye yngre brødre får flåklypaspillet til pc
Ellers får alle brødrene mine alltid noen innpakkede julehefter.
Er også glad i å gi mat i gave. Da tenker jeg alltid på hva jeg ville sette pris på selv og går for de mer eksklusive variantene av helt vanlige ting som jeg ikke unner meg selv til hverdags, for eksempel dyrere olivenolje, sjokolade, spekemat, pesto, syltetøy. Men jeg går altså for de «vanlige» smakene, da vet jeg at det blir spist!

eller er superundertøy alltid en slager. Også til tenåringsgutter, sko av ulike slag, vintersko eller joggesko. De trenger alltid nye og setter pris på å få noe litt kult.
 
Back
Topp