Julegavetråd!

Vand

Forumet er livet
Hva fikk du til kjæresten?

Hva var det fineste du fikk?

Hva var det fineste barnet/barna fikk?

Hva var den kjipeste gaven?

Og hva var det aller aller beste med julaften i år?

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg fikk Celine Engelstad-øredobber... [:D][:D] Og ett pledd! [;)]

Må nok være øredobbene! Men nytt middagsservice fra tilbords sniker seg innpå! [:D]

De fikk mye fint! Det beste Emmeli fikk var nok legoklossene fra mamma og pappa[8D] Ine ble kjempeglad for skiene, og rattkjelkene ble også veldig populære! [:D]

Kjip og kjip.......... Fikk meg en god latter da jeg fikk en sånn "bjørnefittelue"! Har mobbet mannen og stemoren min for at de har sånne stygge luer, og tror dere jaggu meg ikke at jeg fikk en sånn selv! [>:][8D]

Det aller aller beste var nok at Emmeli har gått på do ALENE i hele dag, og under "Pakkeseremonien" gikk hun på do og bæsjet ALENE! [:D][:D][:D][:D]

Fra eksen altså Bf og Mathea fikk jeg sentrumsgavekort på 800kr.

Det må ha vært gaven fra mormor. Fikk hjemmestrikka ullsokker, ribbestrikket ullbukse til Mathea og ullsokker til henne! Den beste gaven er jo det som er hjemmelaget og brukt tid på syns jeg!

Jeg vet ikke alt hva hun fikk siden hun er hos bf å feirer jul iår. Men vet hun har fått ny parkdress (vet ikke hvilket merke, håper det er en ny reima dress), ullpysj fra nøstebarn og ullklær fra nøstebarn. Ellers vet jeg ikke hva hun fikk.

Jeg fikk egentlig ikke noen kjip gave, men hvis jeg skal nevne noe, så må det være "mineral"pudder fra maybelline, jeg hater maybelline [8D]

Å være samlet hele familien, til å med søsteren min som bor i polen! Og at jeg fikk masse penger, så jeg greier meg til lønning i januar [:D] Og har råd til nye timberland støvletter!!

Jeg fikk røde ullfilt-tøfler med skinnsåle som jeg ønska meg!!![:D]

2 røde Kitchenaid-maskiner!!![:D][:D]

A fikk rattkjelke, dukkehus, ullfleece fra Nøstebarn + masse leker og klær. Hennes favoritt var nok dukkehuset og rattkjelken.[;)]

Et puslespill til A med 100 biter som det står 5+ på....[&:][8D] Den gjemmer jeg bort i noen år..
Og til oss en CD, men kan jo hende den er bra, men tviiiler...[8D]

Vi koste oss kjempemasse med svigers, og det var herlig å se de store øynene til A når hun åpnet pakkene!!![:D] Hun koste seg storveis!!![:D]

Hva fikk du av kjæresten?
Jeg fikk Nespresso kaffemaskin ( Citiz & milk ,tror det skrives ca sånn)
Fikk gavekort på 500,- hos hudpleier av ungene

kaffemaskin[:)] og ett deilig designerpledd i 50% ull og 50% alpakka[:)]

Hva var det fineste barnet/barna fikk? Snuppa fikk Brio dukkevogn og Cd spiller med mikrofon,duplo dukkehus,hjemmestrikka dukkeklær osv..

storebror fikk Buzz figur med masse funksjoner[:)] duplo togbane , heisekran med fjernkontroll... puslespill osv.

Han sa klart i fra at han ikke ville ha de myke pakkene [8D][&o]

Hmm ...engangsduk? [8D] puslespill med 100 biter..tror ikke tålmodigheten til storebror strekker så langt enda.. og masse klær som enten var for små eller aaalt for store.. så må ut å bytte.[:)]

Kose seg med ungene & maten[;)]

[:D]

her fikk vi masse fint både jeg og ungene :)[:)] Blandt annet brio dukkevogn,flere bøker fra sin farmor 'oma' i tyskland fra merket ravensburger, treleker,  en nydelig hjemmestrikket genser i alpakkaull fra moren til vennina mi[:)] ull ragger til amelia, bøker, Salvadorena fra cecilia samartin og brida fra paulo c. hjemmelaga karameller i norgesglass, hjemmelaga småkaker i søt boks med mrøk å hvit sjokolade inni, gavekort på kinoen[;)] gavekort på parfymeri, godlukt( burberry-beat og 5'th avenue-elisabeth arden) Nathan fikk ny lap top, star wars leker pluss dovre ull og noe klær,bøker ++ En veldig koselig julaften. 

Fikk ett kraftig sølv armbånd av sambo fra thomas, ekstern blitz og krem, olje og serum fra darphin.

Fikk gave som Mie hadde laget, med sanger som Mie er veldig glad i og bilder av henne og noen dikt med håndavtrykk. Alt er håndskrevet og laget av barnehagen og Mie. Så koz.

En fur real katt...hihi...ho går og snakker med den hele tiden, også ett lite sånt hamster på hjul som man kan bygge baner til og greier. Ho lo så godt av den lille raringen. [:D]

hmmm...egentlig ingen ting....fikk gavekort og det er kjedelig, men utrolig praktisk.

Og se snuppa ha det helt topp, selvom ho var syk og pappan måtte jobbe. [&o]

Smykker og genser

vanskelig valg - hjemmestrikkede genseren fra svigers og pysjen fra tante deler første plassen[8D]

hmmm igjen her: vanskelig. Men troooor det blir dukkesengetøyet og den strikkede luen og våttene til dokken som søsteren min lagde.

Fikk ikke en eneste kjip gave. Alt vi fikk ble vi kjempe glade for[:)]

At mamma og pappa og bror var her og feiret med oss, at hjorten smakte som en drøm og hvor oppegående Alis faktisk var til tross for sykdom[:)]

Billetter til We Will Rock You i Oslo 29 januar..han hadde ordna barnevakt for 2 netter, så det blir kjærestetuuuuur[:D] Jeg har mast om dette siden jeg hørte reklamen på radio..har bare fått kjeft tilbake.."hvordan skal vi liksom ha råd til det???" Lurte meg godt det svinet[8D]
Nespressomaskinen fra svigers og en nydelig hjemmestrikket vest fra min søster
Hun fikk så mye fint..men jeg likte jo godt dukkesenga hun fikk fra oss[:)]
Fikk ingen kjipe gaver!
Å se lillemor bli vill av glede da julenissen kom og ikke minst gleden av hver lille pakke!

Hva fikk du til kjæresten? Brune Ilse Jacobsen støvler:D

Hva var det fineste du fikk? Støvlene og kaffemaskin

Hva var det fineste barnet/barna fikk? Nora fikk utrolig masse fint, masse fint tøy.

Hva var den kjipeste gaven? En veske fra svigers, djiises. større kjerringveske skal du lete lenge etter[8D]

Og hva var det aller aller beste med julaften i år? Kosen[:)]

Back
Topp