Julegavetips

på hvilken nettside finner man de personlige bøkene? hadde jo vært en super gave til nevøen vår:)

Lavalampe er vel kanskje populært for jenter og gutter.Niesen til min mann fikk da hun var 7 ,og hun elsket den[:)]

Her skal samboer få nintendo wii m/spill, søsteren min skal få veske tenkte jeg, gjerne en lommebok også..[:)] 

jeg så det hadde kommet en bok om sjokolade, med oppskrifter og masse sånn, litt om sjokoladens opphav, den skal jeg gi men usikker på til hvem, tenkte også å enten lage eller handle([8|]) noe god konfekt å legge med [:)]

Ellers er jeg utrolig dårlig med presanger så resten sliter jeg med.. Gjerne kjøpe en sesong av en eller annen serie til broren min, men han laster som regel ned alt, menmen[:)]

Alle kommer til å få Tupperwarer i en eller annen form av meg i år, nøye gjennomtenkt hva hver enkelt trenger og ønsker seg. [:)]

ORIGINAL: *Isabella*

Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden så vet ikke om noen har tipset om denne tidligere.

Her kan du bla i boken og se åssen der ser ut inni :)
http://www.rodskog-art.no/bokene/julensminnebok.html    Julens Minnebok.

Denne boken varer i mange år og er kjempe koselig. Jeg kjøpte den til flere i familien i fjor og alle var kjempe fornøyde med den :)

Var ikke denne en god ide siden den ble hoppa over ??? hehe

Jeg og sambo spleiser på nintendo wii til oss sjøl, ska kjøpe litt ekstra kontroller å sånt, sånn at vi kan sitte 4 stk å spille i jula [:D][:D][:D]
Resten av familien å venner får alt fra barnefilmer til vin... hehe Er egentlig snart ferdig å handle inn, mangler bare 15 flakser vin så e væl det meste i boks , da er det bare små pjusk i gjenn =))

Vi har slått mange fluer i en smekk. Vi lager en fotobok (koster 200 kr hos elkjøp, A4 str) med bilder fra året som har gått. En slags årbok med alt vår lille familie har opplevd. Med et tastetrykk er boka trykt opp i 10 eksemplarer, og det blir en gave som virkelig settes pris på. Foreldre og besteforeldre har dessuten ofte alt, og da er det ikke vits å drukne dem i ting de ikke trenger..

Jeg er i gang med å strikke skjerf til hele familien [:D]

Jeg bruker en EasyKnit-verktøy som en får kjøpt på panduro. Veldig lettvint og det blir fint!

Vi skal kjøpe "My first Sony" som er en robust cd-spiller for barn til gutten vår.
Oxo masse fine barne cd/ spillbøker

fant deeeeeg

Har hatt denne på favoritter fra ifjor, så tenkte å dytte den opp [:D]

Back
Topp