Julegavetips

lilleperle

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
♡ Babymais2026 ♡
Heiii tenkte flere er i julegaveboblen, og flere har barn i forskjellige aldre, dermed tenkte jeg dette kunne være en smart plass å få tips til julegaver til barn i alle aldre, men også voksne :joyful:

Jeg trenger julegavetips til gutt 10 år, han liker hovedsakelig gaming, men jeg aner ikke hva annet 10-åringer liker i dag :bag:

Jeg trenger julegavetips til gutt 10 år, han liker hovedsakelig gaming, men jeg aner ikke hva annet 10-åringer liker i dag :bag:
Hmm min datter på 9 liker også gaming, hun ønskete seg hefte med pokemonkort og DJ «bord» vi kjøpte denne https://www.clasohlson.com/no/Numar...ojMPuoWAkaPrmuHRHRXz-61Tjp0EooXBoCobwQAvD_BwE
Veldig kul :) Hun ønsket seg også ny tur til Teknisk museum. Hvis det skal være gaming spesifikt, kanskje nye hodetelefoner, stol eller et spill? Lykke til!

Kan kanskje være et kjedelig tips, men gavekort på Playstation store eller lignende gavekort om han bruker noe annet enn Playstation, faller garantert i smak. Da kan han bruke det på å kjøpe spill som han liker eller utvidelser i spill.

Takk for gode tips dere :joyful: :Heartpink Mulig det må bli gavekort i spillsammenheng som tipset av @Englemamma25, tror spill er det eneste det går i for tiden :bag:

Hmm min datter på 9 liker også gaming, hun ønskete seg hefte med pokemonkort og DJ «bord» vi kjøpte denne https://www.clasohlson.com/no/Numark-Party-Mix-II-–-2-kanals-DJ-kontroller/p/39-3013?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_Exceptions_SEM_Google_Shopping_Generic_CatchAll&utm_id=20481083177&gad_source=1&gad_campaignid=20481083177&gclid=CjwKCAiA8vXIBhAtEiwAf3B-g4BWJJO5i8hiOMqPSpqgq1ojMPuoWAkaPrmuHRHRXz-61Tjp0EooXBoCobwQAvD_BwE
Veldig kul :) Hun ønsket seg også ny tur til Teknisk museum. Hvis det skal være gaming spesifikt, kanskje nye hodetelefoner, stol eller et spill? Lykke til!
Var kult å gi gaver «rundt» temaet gaming :joyful:

Hvis de bor i byer som har Outland i nærheten har gavekort her vært en populært gave blant gamere :)

På Lekekassen.no har dei delt inn tips i kategori/alder! Er i tillegg veldig fine prisar og gode tilbud no. Har kjøpt masse der, anbefalast :)

Back
Topp