Heiii tenkte flere er i julegaveboblen, og flere har barn i forskjellige aldre, dermed tenkte jeg dette kunne være en smart plass å få tips til julegaver til barn i alle aldre, men også voksne 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hmm min datter på 9 liker også gaming, hun ønskete seg hefte med pokemonkort og DJ «bord» vi kjøpte denne https://www.clasohlson.com/no/Numar...ojMPuoWAkaPrmuHRHRXz-61Tjp0EooXBoCobwQAvD_BwEJeg trenger julegavetips til gutt 10 år, han liker hovedsakelig gaming, men jeg aner ikke hva annet 10-åringer liker i dag![]()
Vi har gitt de fleste nevøer og nieser en skikkelig lommekniv rundt den alderenJeg trenger julegavetips til gutt 10 år, han liker hovedsakelig gaming, men jeg aner ikke hva annet 10-åringer liker i dag![]()

Kan kanskje være et kjedelig tips, men gavekort på Playstation store eller lignende gavekort om han bruker noe annet enn Playstation, faller garantert i smak. Da kan han bruke det på å kjøpe spill som han liker eller utvidelser i spill.Jeg trenger julegavetips til gutt 10 år, han liker hovedsakelig gaming, men jeg aner ikke hva annet 10-åringer liker i dag![]()
Mulig det må bli gavekort i spillsammenheng som tipset av @Englemamma25, tror spill er det eneste det går i for tiden 
Var kult å gi gaver «rundt» temaet gamingHmm min datter på 9 liker også gaming, hun ønskete seg hefte med pokemonkort og DJ «bord» vi kjøpte denne https://www.clasohlson.com/no/Numark-Party-Mix-II-–-2-kanals-DJ-kontroller/p/39-3013?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_Exceptions_SEM_Google_Shopping_Generic_CatchAll&utm_id=20481083177&gad_source=1&gad_campaignid=20481083177&gclid=CjwKCAiA8vXIBhAtEiwAf3B-g4BWJJO5i8hiOMqPSpqgq1ojMPuoWAkaPrmuHRHRXz-61Tjp0EooXBoCobwQAvD_BwE
Veldig kulHun ønsket seg også ny tur til Teknisk museum. Hvis det skal være gaming spesifikt, kanskje nye hodetelefoner, stol eller et spill? Lykke til!