Julegavetips

Jeg sliter med gave til den siste jeg har ansvar for å kjøpe gave til,og det er pappaen min.Har kjøpt en bok,men må ha en liten gave til til han.Og han er sånn som kjøper seg det han vil ha,når han ser det.Så er så gruelig vanskelig å kjøpe noe til han,for han har alt.Noen tips til hva en kan kjøpe til en mann i midten av 60-åra??
En god flaske vin el noe annet han liker :)

Jeg sliter med gave til den siste jeg har ansvar for å kjøpe gave til,og det er pappaen min.Har kjøpt en bok,men må ha en liten gave til til han.Og han er sånn som kjøper seg det han vil ha,når han ser det.Så er så gruelig vanskelig å kjøpe noe til han,for han har alt.Noen tips til hva en kan kjøpe til en mann i midten av 60-åra??
Et år kjøpte jeg abonement på Donald Duck til pappa, han ble superglad!!! Den beste gaven han kunne få sa han :D
Så har pappan din noen blader han liker kan jo det være et tips ;)

Skal spleise på sammen med mamma og pappa, på en sykkel! Tror han blir kjempe glad, gleder meg sånn! han fortjener en skikkelig gave så inderlig! xsmile3

• Liker
Reactions: jc
Jeg fant ut noe,men takk for gode tips.Han får en krimbok og to boksere,for han sa i går kveld at han trengte og ønsket seg boksere. Veldig greit da:)

• Liker
Reactions: jc
Også tips til besteforeldre, eller foreldre om man vil, er jo og finne ut hva slags filmer og musikk han liker. Her ble pappa suuper glad for en samle dvd av ett gammelt band han elsker. Eller kanskje bonanza serien på dvd? Konsert dvder, samle album? De eldre setter som oftest pris på slike ting har iallefall jeg merka. :)

Her har jeg kjøpt et PS3 spill som han ønsket seg:p ikke så veldig kreativt eller spennende kanskje, men noe han ønsket seg:) men vil gi en ting til...så bare å komme med forslag :)

Side, hva med en kurv me forskjellige øl slag, noe spekemat/pølser, gavekort på massasjer(med happy ending?), bilder av deg, eller noe sånt oppi? Det kan du gjøre superpersonlig, og koster ikke hele skjorta. ;)

Har kjøpt to bukser på jack and jones(med byttelapp) for han hater å prøve bukser i butikk å jeg vil han skal ha flere... så gleder meg å se om de sitter fint på han ;) hihi... ellers ha jeg kjøpt 5 par sokker, 3 boksere og en kaffetrakter av merke Mokkamaster(kommer vel snart i posten), til sammen ble det vel en pris på ca 3200,- :)

Her kjøper vi fellesgave til hverandre, speilreflekskamera:)

Back
Topp