Julegavetips

CharlotteHard

Flørter med forumet
Ja, så närmar sig julen med stormsteg!

Har ni köpt gave till mannen i huset?
Jag har köpt ett helunderställ från Norrøna hittills (ja, han är skigal...)

Vad har ni andra köpt/planer om att köpa?
Kan vara gott å få lite tips!

Her er også mannen en smule skigal og sykkelgal så det blir iallefall noe innen de grenene! har egentlig tenkt meg ut vinter sykkelsko. Her er det stort sett kaldt og vått hele året og når vi sykler i skog og mark er det håpløst med vanlige sykkelsko. De trekka blir også bare grisete og fillete så håper å finne et par i næreste fremtid:)
Er mer eller mindre kun han igjen på lista!

Jeg har ikke peil! Jeg spør og graver støtt og stadig om hva ønsker seg, men det er ikke noe svar å få. Jeg vet at han ikke er så glad i å få klær, da han syns det er litt kjedelig. Typisk mannfolk med de "harde pakkene".. Om han ikke gir meg noe tips eller hint snart, så blir det klær, parfyme el. uansett;)

Han ønsker seg en bukse han kan snekre i,med masse lommer osv,så jeg tenkte han kunne få det.Tar da med en verktøykasse i samme slengen,da den han har nå er litt ødelagt.

Til kjæresten min blir det en puls klokke/belte som han kan koble opp mot iPhone.

Gubben treng ny mobiltlf, så han får en Samsung, samt ei kappsag, nye vintersko å jakke :)

Jeg aner ikke hva han skal få, men håper jeg kommer på noe snart..

Kanskje litt femi, men jeg har kjøpt gavekort på fotpleie. Etter 9 år sammen føler jeg at jeg gitt det meste allerede. Får vel slenge med en tilleggsting som er skikkelig "mandig". :)

Jøss.. Det var da veldig sjenerøst av deg:)

Hainn har nettopp hatt bursdag sjø å da fekk hainn ingenting, så får litt ekstra t jul ;) Jobba masse overtid i November å, så Desemberlønna blir knaillbra å vi e færdi me resten av julegavan :)

Gubben her i huset har en fryktelig stygg treningsdress som han har hatt i sikkert 10 år, så jeg håper han kaster den om han får en ny;) Vi gir ikke noen voldsomme/dyre gaver til hverandre, kanskje maks 500,-

Han får sekk til å bruke i Birken, så skal jeg kjøpe Strykehjern til skiprepping og kanskje noe klær.

Her får mannen skibukse, lue og gavekort på XXL på 1000 kr, me har så mykje å bruke peng på i år, at me har satt begrensning på ca 1000 kr på gaver til kvarandre, og det syns eg er veldig greit. Han skal kjøpe seg nye ski, og får da eit bidrag til det...

Det mest perfektet til min hadde vel sikkert vært en shorts siden han bor i det året rundt . Men er liksom litt utafor sesongen nå ...
Hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt overkapp sag til han for det vet jeg at kommer til å bli brukt etterhvert , men så var det de penga da :O

Ingenting. Smile Vi gir ike hverandre gaver, men kjøper oss felles investeringer eller ferier i løpet av året.

Tack för många goda tips:-)
Satt å såg på TV igår, å såg plötsligt reklam för en sida som heter www.enklereliv.no , ska inom å se där om jag finner några artiga duppedingser.
Min man är en sån som "har allt"....så jag hoppas på något där!:-)

I år får mannen gavekort på hudpleie-behandling for menn (han gidder jo aldri bruke de kremene jeg kjøper til han så nå ma han..haha), denne boksershortsen i bambus og så tenkte jeg kjøpe en liten ting til..kanskje sy ei lue til han eller noe sånt..:-)

Jeg sliter med gave til den siste jeg har ansvar for å kjøpe gave til,og det er pappaen min.Har kjøpt en bok,men må ha en liten gave til til han.Og han er sånn som kjøper seg det han vil ha,når han ser det.Så er så gruelig vanskelig å kjøpe noe til han,for han har alt.Noen tips til hva en kan kjøpe til en mann i midten av 60-åra??

Back
Topp