Julegavetips! :)

Froya88

Forumet er livet
Til dere som trenger julegavetips,sjekk ut denne siden:

http://www.julegavesiden.no

Meget bra side med mange forskjellige bra tips til både mann og barn![;)] Den hjalp iallfall meg![:)]

Godt du likte den![;)] Ja,men så fint å gi hverandre en London tur i gave da! Ingenting er bedre enn litt tid sammen,bare du og din kjære!
Ei vinflaske eller to faller alltid godt i smak her iallfall,så blir nok et par flasker i gave her også [;)]

Yah! Sant så sant![;)] Pleier du ellers gi foreldrene dine i julegave? Alltid vært enkelt før,men i år er det vrient! "Har alt" eller "snille barn" er det jeg får til svar hvis jeg spør hva de ønsker seg! Skal gi de (og mormor og sånn) et bilde av meg m/ramme som er tatt av fotograf,ellers er jeg så i tvil egentlig.. Hmm..

Til mine foreldre gir vi noe de mangler i serviset sitt. Og i tillegg pleier de å få en "personlig gave" Litt koselig det og. I år får pappa rubiks kube..(han ødela den andre) Mamma får genser, eller noe annet hun ønsker seg. Svigermor får også servise. Ikke lett å finne på gaver, men koselig.

Hei, vi søsken har funnet på noe lurt til våre foreldre. De sier alltid at de har det meste og det har de jo... så i år har vi ordnet med et gavekort med en helaften på byens fine restaurant. De setter sikkert pris på det siden de sjeldent unner seg det selv...[:D][:D]

Den var smart,løven!![:)] Kjempebra! Der ga du meg et godt tips iallfall![:D] Er jo slik mine foreldre også er! Har alt...
Servise og sånn kjøper jeg aldri. Det pga at pappa jobber med storhusholdning,og har alt av siste nytt innen servise og slike ting. Men veldig greit med tanke på svigerforeldrene og sånn. Får alt så billig,og servise får man aldri nok av! Så er mange som får det i julegaver rundt omkring av oss..[;)]

Back
Topp