Julegavetips til samboer

Kjøpte barbermaskin ett år, shorte, boxershorts, parfyme :happy: Har han/hun ytret noen ønsker?

Skal kjøpe en lommebok som han ønsker seg og en klokke, og så har jeg kjøpt organisk ansiktsvask som er god når man har skjegg.

Ikke julegave da vi kjøpte en del ting til huset istede i år, men til bursdagen sin nå i desember får han klokkeskrin :)

Min får nye sikringer :p har tidligere fått høyttalere og fikk londontur ett år :) han har bursdag i julen så det hender gavene blir slått sammen :)

Har kjøpt Skagen Connected klokken og en fin genser :)

Kjøpt et legosett for 12+ med julenissens verksted og sesongens mummikopp. Har også ordna så han får en bok han ønsker seg av mamma..

Jeg er rimelig blank selv.
Kommer til å kjøpe kortmappe til han til bursdag (to uker før jul), men vet virkelig ikke hva annet jeg skal finne på... :/ Vi har det vi trenger.

Han har absolutt ikke behov for mer TING. Det være seg bøker, filmer, spill etc. Og med vårt første barn på vei, så blir gavekort på opplevelser litt fånyttes... Vet jo ikke når han vil få tid til å bruke det.

Kjøpt gamingstol fra meg. Fra vesla får han ullklær og pysjbukse :)

Min ønsker seg en opplevelse eller en reise, men synes det er vanskelig og ikke minst dyrt siden vi bor langt nord og det er lite å ta velge mellom :/

Har kjøpt solbriller og ulltøy. Også skal han få ny pysjbukse av snuppa[emoji4]

Her blir det playstation stikke som han ønsker sef

Back
Topp