Julegavetips til kjæresten?

Lexxi

Første møte med forumet
Vi har vært sammen i 9 mnd den 1. des, og jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal kjøpe. 
De eneste ideene jeg har er smykke, armbånd eller nytt headset, siden han hele tiden låner mitt. Han er 19, og han har ikke noen spesielle hobbyer eller lignende, så det er ingen selvsagt julegave å finne. Han sier også at han ikke ønsker seg noe spesielt. 

Hva skal dere gi til kjæreste/samboer/mann? :D

Headsett høres jo lurt ut.

Her skal vi spleise på kamera, men mulig jeg finner en liten gave ved siden av. Kanskje noen konsertbilletter eller noe.

Konsertbilletter hørtes genialt ut, men det blir fort dyrt med reise og hotell osv siden vi bor i Stavanger, og her er det ikke så mange konserter som vi interesserer oss for. Hadde vært en annen sak om vi bodde i Oslo :p Har tenkt på weekendtur eller sydentur også, men lommeboka sier nei til det foreløpig..

konsertbilletter? (må vel like en type musikk av noe slag?)
kinobilletter, til dere to, og "gavekort" på popcorn osv osv.

har han ingen type interesser, som friluftsliv eller snowboard?
for det er veldig kjekt å kjøpe feks Hestra-votter, ulundertøy eller annet som man trenger for å ikke fryse, hvis man pleier å være ute, da... :)

favorittserien hans på DVD?

vi har vært så lenge sammen, at vi setter inn penger til sommerferie ;)

men kinogavekort da?

Kinogavekort har jeg ikke tenkt på en gang, smart og billig! :D
Han jobber ute, så varme klær har han fått av sjefen. Men kanskje jeg burde kjøpe noe varmt jeg også sånn han gidder å lufte bikkja av og til? :p

Noe favorittserie har han vel strengt tatt ikke, det blir mer det jeg tvinger han til å se, alt fra Frustrerte Fruer til Sons of Anarchy :p

Back
Topp