Julegavetips til han???

Kinereiten

Flørter med forumet
I år er det første året jeg og kjæresten skal kjøpe julegaver til hverandre. Jeg har lyst til å kjøpe en julegave han virkelig blir glad for, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe!! Han har alt!!! og det eneste han har sagt at han ønsker seg er Ipad2, noe jeg IKKE har penger til :P (og som sikkert også bare er tull fra hans sin side)

Er det noen av dere som har noen gode tips???? 

No kjenner eg ikkje din mann, og veit dermed ikkje kva han vi like.
Men, kan då fortelje kva eg skal kjøpe til min;)
Han skal få ei rutete flanellsskjorte, for dei kler han så godt (og favorittskjørta hans syng på siste verset..).
I tillegg skal han få ein eller to cdar, men kva slags er ikkje bestemt endå, då han alltid er treig med å kome med ønskelister. Håpar han har den klar til starten av desember;)

Er ikkje alltid noko stort og fancy so må til for å glede dei, prøv å sjå på kva han likar/treng, dei blir som regel positivt overaska når dei skjønnar at vi har såpass innsikt i kva dei foretrekker av ting og tang:)

Jeg vet ikke, min mann sier at han øsnker seg en snill pike liksom :p Jeg får ingen ønsker utfra han, så jeg har rett og slett prøvd å være oppmerksom på ting han sier opp gjennom at han kunne tenke seg etc :)

Her tror jeg at jeg skal kjøpe han litt nye klær. Han har aldri noe han ønsker seg og han har alt han trenger ellers.

Min ønsker seg vinterjakke og det skal han få tenkte jeg

Syns det er så vanskelig å finne gaver men hva med pc/playstation spill, superundertøy,sokker,boxer, smykke. vet ikke hva jeg skal kjøpe til min kjære heller.

På farsdagene pleier jeg å kjøpe en t-skjorte til mannen min fra www.probat.no. De har mange morsomme. Men så har vi kanskje en litt sær humor da....

Han er akkurat slik som alle de små guttene rundt omkring, veldig glad i gravemaskiner, lastebiler osv og driver sitt eget firma innen dette. Det er vell egentlig det som er hans interesse.
Utenom det så elsker han å dra på hytta og stå på langrenn og slalom men har alt utstyr innen dette.  Og når vi er hjemme jobber han med ett eller annet i huset, hagen og det som hører til.  

Så hva kjøper man til en som har ALT!? Utenom Ipad da.... hehe

Vi gir ikke gaver til hverandre i jula, men hadde han skullet få noe, hadde det nok blitt et nytt spill til x-boxen. Det er liksom bare hans greie, og er ingen nyttesak. Bare kos, altså *fnise*

Kinereiten skrev:
Han er akkurat slik som alle de små guttene rundt omkring, veldig glad i gravemaskiner, lastebiler osv og driver sitt eget firma innen dette. Det er vell egentlig det som er hans interesse.
Utenom det så elsker han å dra på hytta og stå på langrenn og slalom men har alt utstyr innen dette.  Og når vi er hjemme jobber han med ett eller annet i huset, hagen og det som hører til.  

Så hva kjøper man til en som har ALT!? Utenom Ipad da.... hehe

Absolutt alt? hehe.
Jeg liker gaver som er det er en rød tråd mellom, ikke bare en masse tilfeldige ting..
Så i år får min kjære en stormberg fjellransel, med tilbehør; grillspyd, sann boks med bestikk og kopp etc oppi, fiskekroker, hjemmelaget sitteunderlag, superundertøy etc oppi :)
Kanskje det er noe slikt din mann kunne trenge, i og med at han liker å være ute?

Her i huset kjøpte han seg en litt dyrere høytrykkspyler enn han hadde planlagt. Så da fikk jeg beskjed at den måtte nesten være julegave til seg selv fra seg selv og fra meg .
Så jeg slipper unna. Tenkte kanskje å finne på en liten ting likevel, men hva vet jeg ikke..

Lurt!! :D vi har ikke felles økonomi enda vi da.. Jeg har egentlig så vidt flyttet inn og det er ikke så veldig lenge siden vi ble ordentlig kjærester.. Derfor hadde det vert koselig å kjøpt noe spesiellt akkurat denne julen.. Men jeg er tydeligvis ikke kreativ nok :D hehe

Det er alltid litt vanskelig å kjøpe gaver som ikke er kjedelige synes jeg.. Han kjøper seg det han har lyst på selv, så står det bare KJEDELIGE eller DYRE ting igjen :)

Min er veldig teknisk og duppeditt intressert, i tillegg til ski, sykkel, foto osv. Har litt lyst til å kjøpe docking (sånn med høytaler) til iPhone, men har lyst på en som er litt dyr, kanskje einer seg dårlig til julegave.. Ikke vits å overdrive heller!

Er det utrolig kjedelig med gavekort? Bare tenker siden det er dyre ting han har lyst på er det kanskje greit å få gavekort så han kan bruke det som han vil, legge til mer hvis han trenger osv?

Det er alltid litt vanskelig å kjøpe gaver som ikke er kjedelige synes jeg.. Han kjøper seg det han har lyst på selv, så står det bare KJEDELIGE eller DYRE ting igjen :)

Min er veldig teknisk og duppeditt intressert, i tillegg til ski, sykkel, foto osv. Har litt lyst til å kjøpe docking (sånn med høytaler) til iPhone, men har lyst på en som er litt dyr, kanskje einer seg dårlig til julegave.. Ikke vits å overdrive heller!

Er det utrolig kjedelig med gavekort? Bare tenker siden det er dyre ting han har lyst på er det kanskje greit å få gavekort så han kan bruke det som han vil, legge til mer hvis han trenger osv?

Åh.. Kjenner til fustrasjonen! Er ikke lett å finne på noe...
Blir litt sånn små ting,jeg vet han trenger (altså mest fornuftige ting),
eller ting jeg synes han trenger!!!!  ;))

Når storebror skulle komme til verden,kjøpte jeg bæremeis!!!
(For den er det han som må bære)!!!  Billig god/grei på sparkjøp...

I år ønsker min`sin boxere,VARME sokker,og tøy.. Å det trenger han ;)

Har tidligere kjøpt dunjakke, dykkerlykt, klær.. Viss han er friluftsintereserte er sånn jærven duk någe min mann ønsker seg.. Og hodelykt til både jobbing og sykkling utendørs. Det er visst komt någen som lyser usedvanlig godt!

nå var det kommet en del idèer.. Han nevnte at han ønsket seg en ny og kul sykkelhjelm her en dag da, så jeg ender nok opp med det.. Selv om det er en kjedelig gave, synes jeg... 

Back
Topp