Julegavetips til 4åringer?

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Hjelp! Jeg mangler en liten julegave til to jenter på 4, noe leker av noe slag.. Har noen noe genialt forslag, til noe som fenger den alderen?:p de har en haug med perler, puslespill og dukker, så skulle helst hatt noe annet;)

Her er lego stor favoritt for jenta på snart 4. Ellers har hun ønsket seg mye bleier til dukken sin. Og bøker er alltid fin gave! ;-)

Frost er veldig populært her, legoslottet til elsa og annen frost lego, klistremerkebok, aktivitetsbøker o.l. :-)

IKEA i nærheten? Var der for noen dager siden og der har de altså så mye fint leketøy:) Lekemat og serviser.

Annet tips er en serie esker med litt sånn kreative oppgaver (husker ikke hva serien heter, men de kommer i sorte esker). Det kan være en t-skjorte og tekstiltusjer nedi en eske, en veske og paljetter +lim nedi en eske, en kopp og keramikkmaling nedi en. Tror man også finner dem på Panduro :)

Ellers så lan jeg jo si jeg var innom Bootsapoteket i dag (de har 40% avslag på alle julegaver). Der har de en haug med julekongen-ting, frost-ting og helle kitty. Badeskum, magiske kluter, fine tannbørster osv:)

Hjelp! Jeg mangler en liten julegave til to jenter på 4, noe leker av noe slag.. Har noen noe genialt forslag, til noe som fenger den alderen?:p de har en haug med perler, puslespill og dukker, så skulle helst hatt noe annet;)
Lego, plastilina , slim og lekemat ig dukker eller dyr.

Frost er vel det store nå. Der selges jo overalt. Til å med 2 åringen er helt gal.

Det er ille vettu, når de har omtrent alt som er..:p
Teservise har de, både med frost og to sett fra jeg var liten. Lego er det så mye av at jeg tør ikke kjøpe inn mer:p og tegning går det i daglig, så det også blir litt kjedelig når de har så mye av det..
Frost er såklart en slager, men jeg har blitt litt anti det der. Det blir så voldsomt mye av de prinsessene..
Men tusen takk for tips! Blir sikkert lettere for hvert år det her;)

Var å kikka litt idag, så lurer på om det blir et stellebord med badekar til hu ene hvertfall. Det mangler hun til alle barna sine:p ikke var det så gæli pris heller:)

Jeg pleier alltid å spørre hva unger ønsker seg for har så mange så trenger en viss peiling for å komme i mål. :) så viss du ikke har spurt så ville jeg evt spurt og sett om de hadde noe ønsker. :)

I fjor spurte jeg svigerinna mi om hva niesene mine ( da 3 1/2 og 5 1/2) ønska seg til jul, og fikk til svar at de stort sett ønska seg hele lekekatalogen... :-/ Var ikke mye til hjelp:-P Så i år får hun eldste bøker (Roald Dahl som foreldrene kan lese for henne til hun blir gammel nok til å lese selv) og hun yngste får klær ;-) Gidder ikke å stresse med leker, så får jeg heller være den litt "kipe" tanten:-P

Jeg pleier alltid å spørre hva unger ønsker seg for har så mange så trenger en viss peiling for å komme i mål. :) så viss du ikke har spurt så ville jeg evt spurt og sett om de hadde noe ønsker. :)
De har sett litt for mye på Karsten og Petra feirer jul, så de ønsker seg masse snø og en kjelke med plass til to:p kjelke har vi og snøen vet jeg ikke om jeg får gjort så mye med;)
Er jo våre unger, så burde vel visst litt bedre hva de ønsker seg. Men problemet er at de har alt som er og jeg gidder ikke kjøpe noe som blir liggende ubrukt.. Men vi har en unge i boks, så da er det bare hun siste igjen:)

Til 4 åringen har vi kjøpt Elsa dukke å playdo sett med mange former osv. Å sån sparke"sykkel" bare at det er for snø, husker ikke hva det heter :p
Ungene fikk se i ringo katalogen å skrev liste selv, så da var det enkelt.

Back
Topp