JULEGAVESHOPPING

Marit 83

Elsker forumet
Flere som har startet!?! [:D]

Ble ferdig med 19 julegaver i går jeg og sambo skal kjøpe 5 til i dag [8D][:D][:D][:D][:D]
DEILIG å være ute i god tid!! Mangler bare julegave til sambo, de to snuppene mine, mamma,pappa,søsteren min og broren min [:)]
De resterende gavene skal jeg prøve å være kjempeflink med å fordele å kjøpe utover året slik at jeg slipper å bruke masse penger sånn helt på tampen av året... [;)]

oi, såpass..
her handlet vi alle julegavene 21.desember [8D] Skal begynne litt tidligere i år, men ikke før november regner jeg med[8D]

Wow! Greit det er kjekt å handle julegavene på salg altså, men det var da måte på hvor tidlig ute du var [8D]
HAr stort sett planer om å kjøpe de på august salget jeg, men sjeldent jeg får begynt før i november.. hehe

OI!

Hmm, nei, har nok ikke startet, og jammen har jeg ikke tenkt å starte før på andre siden av sommeren heller! hehehehe!
Synes litt av kosen med julegaver er å handle de når det iallefall nermer seg LITT jeg da... Greit nok å være ute i god tid, men er jo ikke alle som har pakket vekk julepynten ennå engang jo! [8D]

Nei, jeg har kjøpt inn noen bursdagsgaver som ligger å venter da, men julegavene venter jeg jammen med du! [:D][:D]

Nå trodde jeg at jeg leste en gammel tråd og måtte sjekke datoen flere ganger[8D]

Jeg har ikke tenkt på det engang, men det er jo kjempe lurt å handle det på salg nå[;)]

Andre året vi gjør dette her i huset og vi kommer til å fortsette med det også, er så god en følelse etter at man har vært på en runde [:)] Var egentlig bare flax at det ble så mange i år. I fjor ble det "bare" 12 shoppa på januar. Men nå er det handlet 19 og iløpet av dagen tilsammen 24 julegaver klare [:D] MASSE penger spart og likevel RÅÅÅLEKKRE gaver til alle mann [:D] Var superheldig denne gangen altså...var MASSE som egentlig kosta mellom 250,- og 400,- for som var 1/2 pris av 1/2 pris og 75% avslag på [:)]
SUPERT JA!!! Anbefaler virkelig å prøve å være sånn tidlig ute altså [:D]

Nå skal jeg ta fram alle posene med gaver, merke de midlertidig med navn slik at jeg husker hvem som er til hvem også skal jeg pakke de ned i en stor eske [:D]

Oi, det var kjapt!!! [:D]
Har ikke engang tenkt tanken på at man kan starte så tidlig. Har alltid tenkt at jeg må begynne tidlig, men har aldri blitt til at jeg har begynt før desember.. [:)]

Problemet vårt er at januar er den tøffeste mnd økonomisk.. Mange store regninger, og siden desemberlønna kommer to uker før tida, så må vi jo også klare oss på en lønn i 6 uker, og vi har mange som har bursdag i januar.. Så vi kommer nok aldri til å få starta så tidlig, nei... [:-]

ORIGINAL: Cameleon

OI!

Hmm, nei, har nok ikke startet, og jammen har jeg ikke tenkt å starte før på andre siden av sommeren heller! hehehehe!
Synes litt av kosen med julegaver er å handle de når det iallefall nermer seg LITT jeg da... Greit nok å være ute i god tid, men er jo ikke alle som har pakket vekk julepynten ennå engang jo! [8D]

Nei, jeg har kjøpt inn noen bursdagsgaver som ligger å venter da, men julegavene venter jeg jammen med du! [:D][:D]

Holderpå å merke julegavene å pakke vekk jula i samme slengen jeg nå...hihi... [8D][:D] Litt sånn rart å tenke på det da, men jeg tenker bare på hvor godt det er å slippe å bruke alle pengene sine på julegaver i desember jeg [;)]

Haha, såpass ja[:D][:D]

Her er jeg strålende fornøyd om jeg er ferdig med alle en uke før jul [;)]

ORIGINAL: LineMerethe

Nå trodde jeg at jeg leste en gammel tråd og måtte sjekke datoen flere ganger[8D]

Jeg har ikke tenkt på det engang, men det er jo kjempe lurt å handle det på salg nå[;)]

Hohhooooooo [:D][:D][:D]
Ja, ikke sant!? Dritlurt [8D][;)] Flere av tantene mine som gjør det og bestemor gjorde også det, så vi bestemte oss i fjor for å prøve det sammen og jammen likte vi ikke "ordningen" meget meget godt [:D]

hahaha, trodde jeg leste en gammel tråd nå jeg[8D]
du er virkelig ute i god tid :o men det må være deilig !
tror nok ikke jeg starter før i siste liten, som ALLTID[8D] haha, men gidder ikke tenke på julegaver enda, det har jo nettop vært jul ;D

YESS [:D] 24 julegaver i box nå [:D] Sortert og merket med hvem som skal ha hva, så er det bare å legge de vekk til jula nærmer seg [;)] Er sååååå fornøyd altså!!!!! [:D]

Fy søren så imponerende! Og ikke minst økonomisk [:)] Jeg er nok en av de som ikke er ferdig før langt uti desember..

Hva skjer ang bytting da? Hvis det ikke skulle passe? Siden du er så tidlig ute liksom [8D][:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Hva skjer ang bytting da? Hvis det ikke skulle passe? Siden du er så tidlig ute liksom [8D][:D]

Er masse barn jeg kjøper til og det er kjempefne klær, vet smaken til hver enkelt av foreldrene... [8D][:D] Så veldig sikre kjøp jeg gjør, er jeg i tvil, kjøper jeg ikke. Men passer på slik at jeg kjøper ca en størrelse større enn de må ha da [;)]

Så var vi så heldige å "kom over" noen helt STORE SINNSSYKT ELEGANTE OG LEKKRE lysestaker av glass, partivarer, 2pk, ene høyere enn den andre og til å ha store kulelys oppi, da ble det så vi hamstra MASSE av de, kun 99,- pr pakke, førpris 399,-.
Kommer til å falle i smak hos alle våre venner [:D] Er så heldige at vi har litt spredte venner, så ingen kommer til besøke hverandre å se de har likedan liksom...hihi [8D][:)]
Har det klart ja, ingen tilfeldigheter [;)]

ORIGINAL: hårek

Fy søren så imponerende! Og ikke minst økonomisk [:)] Jeg er nok en av de som ikke er ferdig før langt uti desember..

Økonomisk ja, derfor jeg "gidder" å starte så tidlig [;)]
Jeg også var en av de som ikke var ferdig før 22.desember liksom...ble så lei av det stresset med julegavene at nå ser jeg fram til å bare ta det HELT med ro til neste desember og bare NYTE førjulstiden uten å løpe rundt på utikker i fullt kaos å lete etter gaver [:D]

Back
Topp