julegaver...

nymams

Elsker forumet
Hva kjøper dere til 3 åringen i julegave???

Aner ikke hva hun skal få å år...

Hun har så lyst på noe data greier , som hun sier, hun har den fisherprise laptopen, og ved hjelp av den kan hun nesten allle bokstavene nå! [:)]

Men det er vel litt for tidlig med nintendo DS ????

Hehe.. jenta vår sier hun vil ha stor tv og rosa data. Vi har gitt henne ds til bursdagen. Skal brukes til læring. gis ut et spill i dag tror jeg, lillesøsteren til josefine. det er beregnet fra 2 år og opp.

Bilbane blir det her i hus[:D]

Har faktisk ikke tenkt så langt enno jeg.
Kanskje jeg bør begynne å finne ut av det.

Her blir det lekekjøkken i år. Endelig skal hun få det. Vi kjøper det fra ikea, synes det ser fint ut [:)]

Vi aner ikke... [8|] hun ønsker seg dette, men jeg vet ikke jeg altså!

her blir det ski tror jeg, evt noe annet stasj!

hun fikk lekekjøkken i fjor til jul...

hmmm nintendo ds........skal- skal ikke...........[&:]

Ja, jeg kan nesten ikke råde deg til det ene eller andre, vi har ingen tradisjoner for tv-spill, så for oss er det helt fjernt å kjøpe noe sånt enda. Håper vi klarer å holde unna en god stund! Dataspill er jeg litt mer åpen for, men ikke riktig i år nei. Hun lærer bokstavene i badekaret og i bøker [:)]

Men om dere kan bruke tvspill og sånt, og har det i hverdagen deres og barnas, så kan det jo være greit?

Vesla vår gir seg ikke på at hun vil ha rosa maskin som hun sier. Og en minni mus. Hun skal feire bursdagen sin i morgen, men ønskene er visst ikke så mange.

Til jul har jeg tenkt litt på sangbok av de store hvite. Så de hadde en julebok og.

Jeg har kjøpt dette huset:

Det kostet egentlig 1200,- men så var det på salg til 399,- og da slo jeg til! [:)]

Også blir det rattkjelke også. Hun har bare sånn baby-akebrett.

Jenta vår har en lekesko/hus og lekekjøkken fra før. Hun har baby born dukke og ski. Litt usikker på om skiskoene passer da, det er arvet etter søstera. Hun har fått en masse lekemat til kjøkkenet sitt fra før. Dukkeklær har hun også.
Ikke trenger hun vinterdress, parkdress eller vintersko.
Så ja jenta har alt.
Kan virkelig velge å vrake å år.

Noen som har tips til meg?

lurer på om vi skal kjøpe noe lego, eller noe mere fra "cars" eller noe utstyr til traktoren[:)] vi får se!

ORIGINAL: McBaby

Det kostet egentlig 1200,- men så var det på salg til 399,- og da slo jeg til! [:)]

Hen har du kjøpt set sylvanianhuset så billig? her selger de et til 299, men det er mindre. Vi var på besøk hos en lekeengros i sommer, og da lekte storesøster masse med de figurene.

ORIGINAL: *Snoopy

ORIGINAL: McBaby

Det var tilbud på Ringo på Jessheim. Men jeg tror det var et meget lokalt tilbud.

Hen har du kjøpt set sylvanianhuset så billig? her selger de et til 299, men det er mindre. Vi var på besøk hos en lekeengros i sommer, og da lekte storesøster masse med de figurene.

N fikk Nintendo DS til bursdagen men vi har ikke prøvd den ut særlig enda. Liksom ikke hatt tid. Han fikk den av morfar og jeg ante ingenting[:)]

Til jul vet jeg ikke enda. Muligens båten til Greven av Gral + noe annet.

Nicholas får forresten slalomski, hjelm og skøyter av div beteforeldre til jul og[:)]

Hmm, vi har tenkt på langrennski! Blir ikke noe spill hvertfall! [:)]

ORIGINAL: tutta80

her blir det ski tror jeg, evt noe annet stasj!

Back
Topp