julegaver

Celene

Elsker forumet
Hva skal dere gi barna deres til jul?

Hvor mye bruker dere på barna?

Har kjøpt Fisher-Price Rainforest babygym, betalt allerede, da jeg brukte Trumf-poeng[;)](ca 400 kr tror jeg det var...)

Tror ikke det blir mer fra oss, han skjønner jo ikke noe ennå, søskene og bikkja har jo alle en liten ting også, vi pakker inn det han trenger[:D].

Om et par år har han nok ønsker selv, så da blir det vel andre "boller"[:)]

har ikke tenkt å kjøpe noe vi... er det sært? han skjønner jo ingenting uansett, og vi kjøper jo det han trenger både av klær, leker og utstyr etter hvert.

Kommer til å kjøpe babygym, i år så holder det i massevis[:)]

lucia får litt leker av søsknene sine,av oss får hun ting til rommet sitt[:)]

jeg må innrømme at vi har tatt av litt vi..men julegaver til Alvin... Har kjøpt sånn teppe med brodert inn navn, fødselsdato, vekt og høyde i.. (og det var dyrt nok egentlig).. og så har vi kjøpt noen klær (for det trenger han jo) og et par bøker i serien vi sparer på til han.. så nå får det være nok.. om jeg klarer og styre meg..hehe

Her blir det nok ingen gave i år nei. Får jo masse ting hele tiden. Og det blir nok gaver uten at vi skal kjøpe noe og..

ORIGINAL: citadel

Blir nok bare en liten ting fra mamma og pappa under treet i år. Han er jo så liten at han ikke skjønner noe uansett, han har dessuten alt han trenger fra før. Vi tenkte heller å sette inn litt ekstra penger på kontoen hans i navnefest-/julegave til han. Det er jo noe han får bruk for senere i livet.

samme her, kjøper en liten ting til han. Så setter vi heller inn penger på kontoen nå til dåpen:)

Blir vell en liten ting under treet. Men noe dyrt blir det nokk ikke. Har ikke bestemt meg ennå, hva det skal være. hmmm..... [;)]

vi skal kjøpe lekegrind, koster vell ca 1500kr tror jeg..

Vi har kjøpt to sett me klea som vi har pakka inn....
Eg syns dem va sååå stilig at eg måtte kjøpe dem...
Åsså ska vi kanksje kjøpe reiseseng eller trille som vi sei e julegave..
Orke ikkje gje nåkka leka, ho har en del og får sikkert litt...
Ho skjønne ikkje nåkka av det uansett....  tjihii[:D]

ORIGINAL: Benz

Har kjøpt Fisher-Price Rainforest babygym, betalt allerede, da jeg brukte Trumf-poeng[;)](ca 400 kr tror jeg det var...)

Tror ikke det blir mer fra oss, han skjønner jo ikke noe ennå, søskene og bikkja har jo alle en liten ting også, vi pakker inn det han trenger[:D].

Om et par år har han nok ønsker selv, så da blir det vel andre "boller"[:)]

Den skal jeg også kjøpe til lillegutt [:D]

ORIGINAL: lolitas

Vi har kjøt ei gyngeu...[:D]istedefor gyngehest [:D] Koset vel 500 tror jeg....å det var nok bare fordi mor ikke klarte gå utav butikken uten [;)] Var så kul..

Haha....vet hvordan du hadde det!  Vi klarte nemlig ikke å gå ifra en gyngegorilla da vi var i en dyrepark i Danmark i sommer.  Tenkte kanskje å pakke den inn å gi som julepresang til Adrian i år.  Det er jo en stund til han kan bruke den da men...og så har jeg kjøpt et bar myke "bøker" som skal være fra hundene[:D][:D][:D]

sander skal få bade-uro fra seline. så har jeg kjøpt noe klær. også skal vi kjøpe noe leker med lyd og lys.

til seline har jeg kjøpt dansematte og 2 gensere. skal kjøpe pc til ho[:D] (fra 3 år) , og noen andre leker.

Ine-Linnea skal få en leke eller to til baby gymmen...
Christel-Merethe skal få litt forskjellig... hun får vel for rundt 1000-1500kr

You must log in or register to reply here.
Back
Topp