Mer termin i desember er det jo kanskje greit å være litt tidlig ute med julegavene i år. Noen som har begynt å tenke/handle allerede?
Kanskje vi kan tipse hverandre om julegavekjøp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tenkt samme tanken, ser ikke for meg juleshopping i desemberMer termin i desember er det jo kanskje greit å være litt tidlig ute med julegavene i år. Noen som har begynt å tenke/handle allerede?

Samme her: liten familie og voksne får ikke gaver. AnbefalesJa, jeg syns ikke det julegavekjøret er noe kjekt i det hele..
Men nå har jeg liten familie, og kjøper ikke til venninner, så slepper billig unna.
Vi er så kjipe at ofte kjøper ikke jeg og sambo gaver til hverandre heller, men bruker kanskje penger på noe vi trenger
Sa da sitter jeg igjen med gave til foreldre mine, barna og min bror med familie
Jeg pleier ofte netthandle litt på Black Friday![]()

Ja, fordelen her er at halve gjengen som skal ha julegaver bor på en annen kant av landet, så da pleier jeg å ordne det med nettshopping og sende det rett hjem til dem uansett. Så blir nok hvertfall det i år.Satser på netthandel og kun små koseturer ut på tampen. Har aldri klart å tenke jul så tidlig, selv om det er smart.
50 gaver!!! Det var mye det!Har tenkt samme tanken, ser ikke for meg juleshopping i desember
Tenker å begynne/bli ferdig i oktober med gaveshopping, har ca 50 gaver til de nærmeste![]()
Jeg hater julegaveshopping, syns det er stress og pes! Men i fjor handlet jeg stort sett alt på nett og begynte tidlig, så da gikk det helt fint. Tenker jeg gjør det samme i år. Tenker det blir julegave til de nærmeste (min familie med min nevø), samboer, sønnen hans, og ett par barn jeg er fadder til.Ja, jeg syns ikke det julegavekjøret er noe kjekt i det hele..
Men nå har jeg liten familie, og kjøper ikke til venninner, så slepper billig unna.
Vi er så kjipe at ofte kjøper ikke jeg og sambo gaver til hverandre heller, men bruker kanskje penger på noe vi trenger
Sa da sitter jeg igjen med gave til foreldre mine, barna og min bror med familie
Jeg pleier ofte netthandle litt på Black Friday![]()
Nå har jeg kuttet mange, det er kun 2 venninner og nærmeste familie. Kan ikke kutte flere uten at det vil bli rart. Men er vant til å handle mange gaver, det som tar tid er å gi de alle en god tanke og personlig preg.50 gaver!!! Det var mye det!

Jeg hater julegaveshopping, syns det er stress og pes! Men i fjor handlet jeg stort sett alt på nett og begynte tidlig, så da gikk det helt fint. Tenker jeg gjør det samme i år. Tenker det blir julegave til de nærmeste (min familie med min nevø), samboer, sønnen hans, og ett par barn jeg er fadder til.