Julegaver

Begynt å sy &strikka julegåver
Hva syr og strikker du i gaver? Det er så koselige gaver! Jeg har tidligere laget tovede sitteunderlag med navn/initialer på (og litt pynt) til voksne, og litt diverse barnestrikk. Tovede votter ga jeg til en venninne i fjor :) tar gjerne i mot tips til flere gaver som kan lages!

Herremin! :woot: Hva er alderen på dine?

Så koselig med puzzlespill! Det har jeg faktisk ikke sett med hennes bilder. Så annerledes gave/kalender, den likte jeg :)

Skal vi se, alle har akkurat har, eller straks har bursdag :bored: 4 år (straks 5), 7 år (fylte her om dagen), 9 år (nettopp blitt), 11 år og 15 år (akkurat blitt) ;)

Hva syr og strikker du i gaver? Det er så koselige gaver! Jeg har tidligere laget tovede sitteunderlag med navn/initialer på (og litt pynt) til voksne, og litt diverse barnestrikk. Tovede votter ga jeg til en venninne i fjor :) tar gjerne i mot tips til flere gaver som kan lages!

Jaa, elsker å gje heimalaga! Tantebarn blir alltid glad for himasydde kle, og resten av familien liker godt Grytekluter, toalettvesker, tacolefsevarmere, ja alt mulig!
Svigermor skal få strikkejakke te jul iår, mest fordi ho ønska seg da tenke dei som ikkje vil få noko heimalaga for heller gje beskjed er jo ikkje alle som får heimalaga heller då, men prøve mest mulig å legga litt tid & kjærleik i julegåver

Igår ble jeg og bestevenninna enige om en tur på the well sammen etter min eksamen men før julaften… det blir litt dyrt men så verdt pengene !
Ellers ønsker mannen seg t-skjorter, så de kom i posten og dnd terninger er bestilt.

har bestilt håndlagde juledektor til foreldrene og besteforeldre.. samt ullundertøy til alle barna vi skal gi gaver Til. Så da er vi straks i mål

Så koselig med puzzlespill! Det har jeg faktisk ikke sett med hennes bilder. Så annerledes gave/kalender, den likte jeg :)

Skal vi se, alle har akkurat har, eller straks har bursdag :bored: 4 år (straks 5), 7 år (fylte her om dagen), 9 år (nettopp blitt), 11 år og 15 år (akkurat blitt) ;)
Spenn du også ja , her er mine 8, snart 13 og 2, får hverfall en god dose av hvert enkelt "trinn" :D

Ja, de fire siste er det ca to år mellom, godt september oktober, november og januar :wacky: :p derfor ble jeg så overrasket over å lage juni barn, veltet hele lasset :laughing002

Hvordan var det å gå fra 6 åring til baby? Her blir minste 5.5 år til baby kommer, aldri hatt så langt mellom, det blir rart å ikke ha bleiebarn og trass ved siden av baby :laughing002

Ja, de fire siste er det ca to år mellom, godt september oktober, november og januar :wacky: :p derfor ble jeg så overrasket over å lage juni barn, veltet hele lasset :laughing002

Hvordan var det å gå fra 6 åring til baby? Her blir minste 5.5 år til baby kommer, aldri hatt så langt mellom, det blir rart å ikke ha bleiebarn og trass ved siden av baby :laughing002
Det har gått veldig fint! Akkurat nå "plager" minste litt på h#n på 8 og det er litt kjedelig i blant. H#n hadde faktisk første skoledag når minste ble født :cool:

Ojjda gikk glipp av første skoledag da :wideyed: :p får håpe du ble tilgitt av da 6 åringen :D

Ojjda gikk glipp av første skoledag da :wideyed: :p får håpe du ble tilgitt av da 6 åringen :D
Vi delte oss opp. Jeg ble satt igang om morgenen, så sambo ble igjen og var på første skoledag og kom etter :smiley-angelic002 nektet at han skulle være der alene. Men :dummy: kom ikke før på tredje dagen. Så jeg skrev født, men mente satt igang .. haha, nå begynner jeg å få for mange unger.

Back
Topp