Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa ikke sant! Jeg handler det meste på nett som jeg ikke skal lage selvOi, nei ikke begynt nei. Men datteren min har lista klar og den er fra amazone, så er vel bare å begynne å bestille. Sønnen min ønsker seg ny pc-skjerm og skal spare til det, så den er klar (hvis han ikke får nok penger til bursdag da, den er før jul)
Men er ikke dumt å starte tidlig, så kan man bruke mer penger til baby på salget i januar![]()

Åååh ! Handle på nett ! Så enkelt ! Ba om liste på Zalando fra søsken så jeg kunne bestille. Ellers er jeg god på å be om linkerSkulle ønske at jeg var i gang med julegaver, men jeg er virkelig ikke god til å være tidlig ute med det! Løper ikke rundt i siste liten på julaften altså, men blir aldri klar før i løpet av uken før den 24.![]()
Internetthandling er gull!Åååh ! Handle på nett ! Så enkelt ! Ba om liste på Zalando fra søsken så jeg kunne bestille. Ellers er jeg god på å be om linker
Jaa det skjønner jeg, her har kun jeg barn av søsknene mine, når de får barn så blir det bare til barnaInternetthandling er gull!
Jeg er også dårlig til å ønske meg noe til meg selv, og til guttungen. Skulle nok gjerne droppet gaver til og fra oss voksne, og bare fokusert på barna. Jeg blir superstressa av hele gavegreia!!
så fin gave!! hvor kjøpte du disse?Julegave til barna er i boks!
Søstrene mine bor vekke så vi søstrene kjøper gave fra hverandre. Veldig greit da jeg vet hva de ønsker seg eller trenger 
Happy star ! Norsk butikkså fin gave!! hvor kjøpte du disse?

Så greit med slike ønsker da!! Eller var det noen spesiell brus de ikke har i Norge?
Jeg får Lisa Aisato puslespill som en del ab julegaven vår fra mammaBrus, faktiskSå greit med slike ønsker da!! Eller var det noen spesiell brus de ikke har i Norge?
Så kjekt å være i gang! Hjelper å få lister, enda et jeg såå dårlig på det selv. Vet ikke hva jeg skal ønske meg selv, og ungene har liksom det de trenger
Tar gjerne i mot tips til gaver dere ordner!
En bok jeg synes er skikkelig fin er den "livet" med illustrasjoner av Lisa Aisato, den gir jeg til min mor og samboer i år![]()
Herremin!Gubben tok initiativet til pakkekalender til ungene da. Sa jeg at vi har fem unger?![]()
Så..det har vi begynt med, 1100 lett på Normal i dag, men da tror jeg vi kom i mål og. Ikke ille pris det per snute da
![]()
Hva er alderen på dine?