Julegaver

Jeg har startet å planlegge, men ikke gjort noen innkjøp enda:p Har spurt etter ønskelister så håper folk ønsker seg noe, det gjør ting så mye lettere:D

Har begynt å planlegge litt og etterspørre ønskelister jeg også. Alt skal kjøpes inn nå i oktober, det blir uaktuelt å stresse med gaver i november (når vi pakker og flytter) eller desember!

Jeg har handlet til mamma, søstra mi, tantegull, bonussønn og en liten ting til pappa ☺️ Da gjenstår det bare to venninner, litt mer til pappa, min kjære, julekule! og mine 4 besteforeldre (1 bonus), de siste fire jeg tenkte kunne få bilde av lille i år:love7 Med termin 5. des tror jeg og håper jeg skal rekke det :greet008 Har to gavekort på polet liggende, venninne ooog? Har også handlet bursdagsgaver til bonus sønn som har i slutten på okt og tantegull som har i Jan. :happy:

Handlet litt smågaver i går som skal settes sammen med flere til en gave til familiemedlemmer/vennepar:

Og en bursdagsgave til tidlig januar til en litteraturinteresserte venninne: Allan Edgar Poe Pouch.

Kjøpte duftlys, oppladbar lighter og deilig håndsåpe til alle tre søskna mine fra Kid. Det var iallfall tilbud forrige uke på litt sånt stæsj.
Kanskje lite kreativt med tre helt like gaver, men sånn ble det iallfall i år. Synes gaven er skikkelig fin og må ordne meg det lyset og håndsåpen selv :hilarious:

Jeg er ferdig med alle julegavene nå jeg..:shy:
Pakket det siste inn i går. Gjorde det enkelt og kjøpte gaveposer til alle i år, orka ikke pakke inn og styre med sløyfer og sånt, det får heller bli til neste år;)

Kjøpte de første gavene i august, så starta veldig tidlig. Tenker det er like greit å få det ferdig i god tid, har termin 1.desember, men hu kan også komme i slutten av november. Å med bekkenløsning og andre plager er det greit å slippe å gå på senter å shoppe masse rett før fødsel. Tror det blir mer enn nok å styre med etter fødselen med en nyfødt og en aktiv 2 åring i hus, til å skulle ordne med sånt i desember:Heartred

Back
Topp