Julegaver

Annkamor1234

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Da var æ endelig ferdig med julegavan. Har enda t gubben å kjøpe men ellers e æ ferdig. Men regne med at æ kjøpe sikkert enda mer til ongan, 3 julegava til dem hver men blir sikkert litt mer. Beste e at man kan slappe mer av i desember måned å bare kose sæ m ongan å bake. Flere enn mæ som like å være ferdig tidlig med alt?
 
Nei, synes det er best å handle i desember jeg. Får julestemning av det! Ikke er det stress heller. Skriver ned alle gavene jeg skal kjøpe og er ferdig i løpet av en formiddag :)
Baker absolutt ingenting her i gården så NOE i desember må jeg gjøre :p
 
Har handlet ferdig til alle barna, de voksne står igjen.
 
Nei, synes det er best å handle i desember jeg. Får julestemning av det! Ikke er det stress heller. Skriver ned alle gavene jeg skal kjøpe og er ferdig i løpet av en formiddag :)
Baker absolutt ingenting her i gården så NOE i desember må jeg gjøre :p
Æ ælske å bake osv. Lager kjøttrull. Lager eget pinnekjøtt (som henger å godtgjør sæ nå). Er veldig nøye på at ongan skal ha gode minner der man baker, hører på julemusikk osv
 
Elsker å nyte desemberen for det den er vert og julegavene begynner jeg på en eller annen han i året når jeg finne noe jeg har lyst å gi, bruker ikke å ha et mål om å være ferdig før desember men som oftest blir jeg det :happy: i alle fall med alt som skal kjøpes.. men så bruker jeg også å lage veldig mye spiselige deiligheter som jeg gir bort, og det blir jo laget i løpet av desemberen :happy:
 
Back
Topp