Julegaver

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvor tidlig begynner dere å kjøpe inn julegaver i år?

Bestilte 4 stk her om dagen over nett... Drikkeflasker med navnene til tanteungene på. Sikkert kjedelig å få, men drikkeflasker er forbruksvarer og er jo praktisk at de kommer med navn på. Lenger en det har jeg ikke komt.

Mangler bare 3 julegaver jeg!
Med bekkenløsning og hyppige blodtrykksfall orker jeg ikke å shoppe i desember rushet.. er jo helt umulig her!

Jeg har heklet en del sitte underlag. Men lagt det fra meg fordi det kan jeg jo gjøre når jeg går ut i permisjon i Desember.
Har kjøpt et par andre, men resten mangler jeg da. :P Har også plutselig fått veldig smerter i bekkenet. Så vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det.

Kjøpt ca 6 stk til nå:) og overlatt litt av ansvaret til samboer:)

Allerede begynt :) Så fort vi får ønsker fra folk :) Lager også en del selv, så de er vi igang med :)

Jeg burde vel egentlig ha begynt, siden jeg har født i uke 33 og 34 tidligere. Tenker det er lurt å være før var, så får jeg heller blir positivt overrasket om jeg går lenger denne gangen. Så da bør jeg være ferdig i løpet av november ;)

Skal ikke ta noen før etter at jeg ferdig med eksamen (16. desember) :o Er vanligvis ferdig i oktober, men nå orker jeg ikke å stresse med det, dessuten har jeg ikke tid. Samboer får ta seg av det eventuelt, er jo tross alt til hans familie! (Min feirer ikke jul)

Har begynt litt. Håper å få kjøpt mange i november, men skal se om det er gode black friday-salg og spare noen kroner der :)

Må begynne snart. Kjenner stresset begynner

Skal ikke ta noen før etter at jeg ferdig med eksamen (16. desember) :eek: Er vanligvis ferdig i oktober, men nå orker jeg ikke å stresse med det, dessuten har jeg ikke tid. Samboer får ta seg av det eventuelt, er jo tross alt til hans familie! (Min feirer ikke jul)
Såppas! Greit når det er til hans familie da... Her hjemme kjøper han kun en gave, og det er til meg hehe...
Kan jeg spørre hvorfor familien din ikke feirer jul?? :O

.. Er nesten ferdig med alle julegavene i år :P På både min og hans familie :P Venter bare på de i posten :) Lager og syr en del, så mye hjemmelaget :)

Er vel ca.halvferdig her jeg oxo :) Pakket inn noen idag faktisk, som jeg fant på blueboxshop.no :happy: Super side med mange fine julegaver til en helt grei pris :happy:

Såppas! Greit når det er til hans familie da... Her hjemme kjøper han kun en gave, og det er til meg hehe...

Mannen her tar selv ansvar for sin side av familien, veldig greit det. Jeg tar ungene på hans side, og ellers på min side. :)

Har ikke begynt enda, men vet hva jeg skal kjøpe (bestille på nett) til nevøen mine. Har ikke tenkt på det at desember i år kan bli tyngre enn vanlig, så kanskje jeg bør komme i gang snart? Blir like overrasket hver gang det er noe jeg vil som kroppen min ikke vil, sikkert trasig å oppleve det når jeg har en million ting jeg skulle ha gjort til jul...

Er alltid jeg som handler gaver for hans familie, han og søsteren er drit trege på sånt! :p Men i år skal de få ta det ansvaret selv tenker jeg.. Eller får det bli litt nettshopping fra min side :p hehe.
Jeg og familien min er muslimer, og muslimer feirer ikke jul :)

Er godt i gang, orker ikkje julestria og høggravid vagging på butikker og kjøpesenter :)

Halvveis ferdig! :) vil bli ferdig med det så fort som mulig i og med at det blir en del utgifter på babyutstyr i desember :)

Back
Topp