Wow!I år er jeg tidlig ute og har nesten alle julegavene i boks allerede :O
For en som ellers fremdeles lurer på hva hun skal kjøpe uken før juleaften virker dette absurd
Fler som er tidlig ute?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!I år er jeg tidlig ute og har nesten alle julegavene i boks allerede :O
For en som ellers fremdeles lurer på hva hun skal kjøpe uken før juleaften virker dette absurd
Fler som er tidlig ute?
Er langt fra ferdig. Har begynnt på noe, men pga dårlig råd i år blir det enkle gaver og endel hjemmelagde. Så får folk tenke og mene det de vill om det. Har ikke råd i år til å kjøpe dyre gaver, så må begynne å tenke skikkelig på hva vi skal gi.
Skulle ønske flere var slik, men slik er det ikke i svigerfam min. Der skal det helst være dyre gaver ellers er de ikke bra nok. Har prøvd å sagt det men snakker for døve ører.Det har vel ikke folk noe med, hvis man får gaver og tenker at de burde kostet mer så har man et lite problem altså!
Jeg syntes hjemmelaget er best, de er det gjerne en tanke og arbeid bak. Bedre det enn det som er kjøpt bare for å kjøpe noe, som egentlig ikke passer inn...
Skulle ønske flere var slik, men slik er det ikke i svigerfam min. Der skal det helst være dyre gaver ellers er de ikke bra nok. Har prøvd å sagt det men snakker for døve ører.
Såpass jaI år er jeg tidlig ute og har nesten alle julegavene i boks allerede :O
Fler som er tidlig ute?