Julegaver

I år er jeg tidlig ute og har nesten alle julegavene i boks allerede :O

For en som ellers fremdeles lurer på hva hun skal kjøpe uken før juleaften virker dette absurd :P

Fler som er tidlig ute?
Wow!:)

Lille skal til fotograf i november, så her får både besteforeldre og oldeforeldre bilde til å henge opp. Kjapp og enkel løsning i år! Men tror de blir glad da :D

Er langt fra ferdig. Har begynnt på noe, men pga dårlig råd i år blir det enkle gaver og endel hjemmelagde. Så får folk tenke og mene det de vill om det. Har ikke råd i år til å kjøpe dyre gaver, så må begynne å tenke skikkelig på hva vi skal gi.

Er langt fra ferdig. Har begynnt på noe, men pga dårlig råd i år blir det enkle gaver og endel hjemmelagde. Så får folk tenke og mene det de vill om det. Har ikke råd i år til å kjøpe dyre gaver, så må begynne å tenke skikkelig på hva vi skal gi.

Det har vel ikke folk noe med, hvis man får gaver og tenker at de burde kostet mer så har man et lite problem altså!
Jeg syntes hjemmelaget er best, de er det gjerne en tanke og arbeid bak. Bedre det enn det som er kjøpt bare for å kjøpe noe, som egentlig ikke passer inn...

Det har vel ikke folk noe med, hvis man får gaver og tenker at de burde kostet mer så har man et lite problem altså!
Jeg syntes hjemmelaget er best, de er det gjerne en tanke og arbeid bak. Bedre det enn det som er kjøpt bare for å kjøpe noe, som egentlig ikke passer inn...
Skulle ønske flere var slik, men slik er det ikke i svigerfam min. Der skal det helst være dyre gaver ellers er de ikke bra nok. Har prøvd å sagt det men snakker for døve ører.

Skulle ønske flere var slik, men slik er det ikke i svigerfam min. Der skal det helst være dyre gaver ellers er de ikke bra nok. Har prøvd å sagt det men snakker for døve ører.

Så utrolig dårlig gjort! Enda verre når de vet at dere har litt dårlig råd..
Søsteren til samboeren bor i Nord-Norge og de har litt dårlig råd. I år kommer de nedover til jul men må da bruke en del på flybilletter og har spurt om vi kan dempe nivået på julegavene. Det har vi selvfølgelig sagt ja til, men vi er enige om at til hverandre då bruker vi fortsatt det vi vil.

I år er jeg tidlig ute og har nesten alle julegavene i boks allerede :O

For en som ellers fremdeles lurer på hva hun skal kjøpe uken før juleaften virker dette absurd :P

Fler som er tidlig ute?
Såpass ja :D ja der må jeg si.. SÅ deilig det må være da! :) Her vet jeg ikke hvordan det skal bli, for spnn type handling må jeg legge til når pappa kan være hjemme med L. Så blir nok å handle litt og litt bare. Men har tenkt på at jeg må begynne snart ja! Hater å bruke adventstida til å trave gjennom stappfulle butikker :P

Lurte også på om jeg skulle lage litt spisende julegaver i år.. men har ikke bestemt meg

Back
Topp