Sparer ganske mye, og blir samtidig fryktelig fattig denne dagen
Ja, går litt penger da men det mest fantastiske er at jeg da blir ferdig med julegavene..på 1 dag!! er jo fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sparer ganske mye, og blir samtidig fryktelig fattig denne dagen
Ja, det er faktisk helt utrolig jeg må sette meg ned å tenke igjennom litt hva jeg skal kjøpe til de forskjellige! For i fjor gikk jeg amok, og det til at jeg brukte mer penger per person fordi det var sååå mye billigereJa, går litt penger da men det mest fantastiske er at jeg da blir ferdig med julegavene..på 1 dag!! er jo fantastisk!
Ja, det er faktisk helt utrolig jeg må sette meg ned å tenke igjennom litt hva jeg skal kjøpe til de forskjellige! For i fjor gikk jeg amok, og det til at jeg brukte mer penger per person fordi det var sååå mye billigere
Høres ut som meg!! Kunne ikke alle bare skrevet lange lister?Hehe, typisk det jeg blir helt utslitt i hode av å shoppe, så jeg ender alltid med å bare kjøpe et eller annet dyrt, og satse på at de blir fornøyd er ikke min sterkeste side