Julegaver

Ja, går litt penger da:p men det mest fantastiske er at jeg da blir ferdig med julegavene..på 1 dag!!:D er jo fantastisk!
Ja, det er faktisk helt utrolig:) jeg må sette meg ned å tenke igjennom litt hva jeg skal kjøpe til de forskjellige! For i fjor gikk jeg amok, og det til at jeg brukte mer penger per person fordi det var sååå mye billigere:p

Jeg skal strikke til de yngste i år :) så har jeg allerede en boks med diverse gaveting som vi skal så mye som mulig av til jul :) så får vi se hva som blir igjen

Ja, det er faktisk helt utrolig:) jeg må sette meg ned å tenke igjennom litt hva jeg skal kjøpe til de forskjellige! For i fjor gikk jeg amok, og det til at jeg brukte mer penger per person fordi det var sååå mye billigere:p

Hehe, typisk det:p jeg blir helt utslitt i hode av å shoppe, så jeg ender alltid med å bare kjøpe et eller annet dyrt, og satse på at de blir fornøyd:p er ikke min sterkeste side :p

Her har eg planlagt litt, men sliter med enkelte gåver.

Mamma får kaffi kapselmaskin
Samboer skal få den nye lille nintendoen, eg håpar eg får den før jul iallfall.. er bestilt :p Han skal og få ei fotobok..
Broren min tenkte eg på noko band merch..
Men pappa.. der sliter eg litt :/

Har kjøpt til tre av nevøene, salg på xtra leker(er vel det fortsatt) Lego City,slim lab,monopol og ett spill til :)
3e40a1d50eee9cc1df435230b2efc540
ddf030f1f22b415e6ff1f4b8f38cbb37

Synes det er vanskeligst å finne gave til mannfolkene i familien, for enten har de alt eller så ønsker de seg ingenting... Men vi har heldigvis kuttet ut å kjøpe gaver til de som har barn, pluss at vi ikke kjøper til våre søskenbarn. Kun søsken (som ikke har barn), tanteunger, foreldre og besteforeldre, pluss 2 vennepar og jentene våre kjøper til 2 venner sammen :)

Satser på å få på plass en handleliste til Black Fridag, jeg også ;)

Back
Topp