Julegaver

Baby_2019

Glad i forumet
Septemberskattene 2023
Ser det finnes mange tråder om julegaver, men de er ofte spesifisert til "hva skal man kjøpe til babyen/svigermor" etc.

Jeg er som vanlig helt blank på alle og spør derfor:

Hvilke julegaver har/skal du kjøpe i år og til hvem? Legg gjerne ved link eller bilde :)

Er litt gira på å få unna gavene før jeg blir for tung ^^

jeg lager lister som regel... burde vel egentlig ha startet med noen av dem... :p

Jeg spør folk hva dem ønsker seg også lager jeg lister etter det :) Har ikke begynt å tenke på det enda. Kjøper ikke så mye gaver så liker å kose meg med det litt nærmere jul :)

Svigermor ønsker wrapmaster. Mine foreldre skal få noe til båten og vi har kjøpt duplo til gutten på nå 19 mnd.kjøpte en gang det var tilbud.

Jeg hater kjøpesentere, spesielt i julerushet, så jeg handlet på nett:) synes d er veldig greit, men får jo ikke byttelapp på. Så er enten ganske sikker på at kjøpet faller i smak, eller så sier eg at d e mulig å bytte i ettertid.

Jeg hater kjøpesentere, spesielt i julerushet, så jeg handlet på nett:) synes d er veldig greit, men får jo ikke byttelapp på. Så er enten ganske sikker på at kjøpet faller i smak, eller så sier eg at d e mulig å bytte i ettertid.

Ja, samme her.. Derfor jeg ønsker å være tidlig ute, slik at jeg rekker å bestille :) Skal kjøpe gaver til venninner, samboer, mor, far, svigermor, svigerfar, svigerinner, søskenbarn.

Tips mottas med takk! :)

Har ikke verdens beste økonomi, så tenker hvert år at jeg skal handle inn passende julegaver når det er gode tilbud/salg, men det blir dessverre ofte til at jeg raser rundt i butikkene like før jul for å handle inn de (litt for dyre...) siste julegavene :p I år er det vel 22 personer som skal ha julegave, bare fire av dem er i boks nå :nailbiting:

Bestiller på nettet i år jeg, orker ikke gå i shoppingsentere og måtte reise dit (over 1 time kjøretur)..
her drikker mannen kaffe, fra nespresso maskinen sin, så jeg bestiller en del av det til han, samt en kikkert fra ungene til han.
Ungene vil få leker av den kreative leken (pusslespill, perler, osv) da de ikke liker så godt andre type leker.. hiver kanskje med en bil eller traktor leke til minsten da han er glad i det innimellom :P
Ellers har jeg allerede i hus et par gaver som er kjøpt på Landstil.com, lysestaker, rammer som jeg skal ha bilde inni, og diverse pynteting; noe til svigers og noe til egne foreldre. Utenom det så vet jeg ikke hvem vi skal feire med i år enda.. stor familie og vi kjøper gaver kun til de barna vi feirer sammen med :)

Har kjøpt pokemon genser på ebay til bonussønn. Ellers har jeg brukt å kjøpe kremer, lys og diverse fra Iherb.
Også har jeg kjøpt rosa sløyfe pakke fra ei jeg kjenner som driver med Oriflame. Det blir til svigermor, mamma og tante. Da går det også penger til en god sak.
I fjor fikk svigerinne glass med ingredienser til å lage kjeks i et glass med oppskrift til.
Hadde tomme syltetøyglass som jeg fylte med te, sjokolade og beskjed om å ta en time-out :)

hahaha mannfolket og søstrene mine har fått med seg at jeg kjeder baken av meg hjemme... :P jeg har plagd de litt... :P med Julegavespørsmål... :P

Back
Topp