Julegaver?

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Skriver du ønskeliste for barna, skriver de evt selv? Jeg skriver for mine, blir 1 og 3 i februar. Ønsker nesten bare fornuftige gaver i år, leker har de mer enn nok av :o så langt er ulltepper, nattlamper, sengetøy, stæsj til soverommene og duplo på lista. Storebror får slalåmski, og lillesøster får reimatec+ dundress. Hva har dere på listene?

Jeg skriver. Frøkna er 14 mnd snart. Har nettopp begynt å skrive til henne og meg så jeg kan bytte lister med folk snart. Håper på å bli ferdig før lillebror kommer i slutten av november.
Han får nok ingen egen liste før neste år

De to eldste er 5 og 8 og har absolutt egne ønsker. Yngste blir et år i jula og henne ordner vi ønskeliste for ja. Hun kommer til å få ulltøy av mine foreldre. På forhånd. Ellers vet jeg ikke enda

Eg skrev fram til hun blei 6 år. Ifjord tok vi bare bilde av det hun pekte på også i år skal hun skrive selv :-)

Hun blir jo spurt hun også om hva hun ønsker seg, men jeg har som regel noen ønsker på lager på hennes vegne. Blir nok leker og morsomme gaver i massevis uansett, så jeg passer på at også de praktiske tingene hun trenger havner på lista.

Min skriver selv
Før han skreiv slv fikk han komme med ønsker
Synes dt er viktig at han får øbske seg ting

Hjelper snuppa på 4 år å ha en type ønskeliste men hun vil som regel bare ha noe med prinsesser osv, bryr seg ikke om det er klær eller noe annet ;)
Så sier bare ifra til familien hva hun eventuelt skulle ha behov for også

Skriver for mini ja, blir 2 til våren. Får reimadress om vi kan vente helt til jul. Vi reiser til varmere strøk i jula så blir nok en liten "latejulaften" før vi drar, tror nok det er mest for min egen del :p ellers skal han få ski og duplolego tror jeg.

Jeg skriver ned hva de trenger så får de komme med det de ønsker seg :) Mine er 5 og 8 :)

Her skriver mine liste selv, eller de sier hva de ønsker seg og jeg skriver.
Så fører jeg til litt ting de trenger :p

Eldste kan skrive selv. Men hu tror visst alle er rike til tider :p Så jeg kaster inn noen alternativer da :)

Eldste ønsker selv. Det meste som sees på reklame om dagen:o
Minste ønsker jeg praktiske ting til, for han har jo alt han trenger...

Nå har hun så mye ull at jeg vet ikke hva jeg skal ønske meg til henne :P Og hun har akebrett og mye duplo og tonnevis av bøker. Hun ble nettopp 2 år.

Jeg skriver litt etter litt som jeg kommer på noe. Leker trenger vi ikke mer av nå. :o Når han blir større skal han vel ønske seg hele lekebutikken. :p

Vi snakker om det først, luker ut en del ting og evt legger til praktiske ting også sender vi til besteforeldre, tanter og onkler.

Eldste skriver ønsker selv, men jeg legger gjerne til ting jeg vet hun ønsker seg eller har bruk for som hun ikke har husket på.

Minste er straks 14 mnd og der styrer jeg ønskelista med god hjelp fra eldste :P hun vet vist best hva han ønsker seg, mener hun selv Haha

Hun er 7 år. Vi lager ønskeliste sammen, eller hun alene :)

Skriver som regel både til bursdag og jul. Kjekt å få ting de trenger og har glede av. Han på 3år har jo også en del egne ønsket etterhvert.

De skriver ønskelister selv, stort sett leker selvfølgelig. De som ønsker å kjøpe noe mer fornuftig pleier ofte å spørre meg hva ungene trenger, eller de bare kjøper klær eller utstyr av seg selv. Jeg kan alltids komme opp med noen forslag når jeg blir spurt, men jeg skriver ikke ønskeliste nei.

Back
Topp