Julegaver!

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
Jeg har nå bare 3 julegaver igjen:) er så deilig og bli ferdig før desember:p da kan vi nyte førjulstiden med ungene istede for å stresse rundt<3

Ikke ferdig enda. Men pleier alltid å være ferdig før desember begynner :-) og det er målet i år også :-) deilig å kunne nyte førjulstiden med barn, familie og venner istedet for å stresse rundt i fulle butikker :-)

Har begynt tidlig I år, så har kjøpt hele 3-4 gaver allerede :P skal til Danmark neste helg så da tenkte jeg og finne noen fler gaver der :) men om jeg blir ferdig før desember spørs :p

har kjøpt noen nå, men kjøper ikke alle før desember, for jeg koser meg og synes det er morsomt å handle julegaver :)

har bare kjøpt litt til guttungen, ikke at jeg har så ekstremt mange andre som skal ha da men :p Blir vel nå etterhvert :)

Noen julegavetips til foreldrene våre? Mor og far 50-60 åra... Har ikke begynt enda men er ikke så mange heldigvis. Får gavelistene til de yngste som vi er tante og onkel for, og da gjenstår søsken/foreldre/besteforeldre somregel alltid er like vanskelig...

Oi, har ikke begynt å tenke på det en gang! Kanskje greit å begynne egentlig. Men spør dere folk hva de ønsker seg så tidlig eller bare kjøper dere?

Noen julegavetips til foreldrene våre? Mor og far 50-60 åra... Har ikke begynt enda men er ikke så mange heldigvis. Får gavelistene til de yngste som vi er tante og onkel for, og da gjenstår søsken/foreldre/besteforeldre somregel alltid er like vanskelig...
Her har vi valgt å gi fotobok til foreldre og besteforeldre;)

Oi, har ikke begynt å tenke på det en gang! Kanskje greit å begynne egentlig. Men spør dere folk hva de ønsker seg så tidlig eller bare kjøper dere?
Jeg har spurt men ingen som vet enda da de ikke har tenkt tanken så vi har bare kjøpt:)

Har kjøpt noe og holder på med litt strikking. Og så blir det fotobok til besteforeldrene. Såå deilig å være ferdig før desember :)

Back
Topp