Nå lurer jeg fælt på om det bare er meg som overtolker og er litt hormonell her...greia er den at jeg har et noe anstrengt forhold til svigers, ingen krise, men vi har veldig forskjellige verdier og sånn. I går henta mannen gaver fra dem. Det var mange til ungene, et par til meg og mannen felles og mange til bare mannen. Ingen til meg, og de har aldri spurt meg om hva jeg kunne ønske meg.
Jeg tenker nå at dette nærmest er en slags understreking på at de kanskje ikke liker meg så godt. Kanskje det er helt tullete å tenke sånn.men mannen min får opptil flere gaver fra min sine, og vi har snakket mye om hva han ønsker seg. Er det heilt tullete av meg å tenke sånn? Det er ikke det at jeg ønsker meg en haug av gaver, fordi jeg har jo det meste jeg trenger, men jeg synes det er litt snodig å ikke stille spm en gang.. føler meg som en idiotisk ungdom som tenker sånn...
Flere med anstrengt forhold til svigers som understrekes nå i jula?
Jeg tenker nå at dette nærmest er en slags understreking på at de kanskje ikke liker meg så godt. Kanskje det er helt tullete å tenke sånn.men mannen min får opptil flere gaver fra min sine, og vi har snakket mye om hva han ønsker seg. Er det heilt tullete av meg å tenke sånn? Det er ikke det at jeg ønsker meg en haug av gaver, fordi jeg har jo det meste jeg trenger, men jeg synes det er litt snodig å ikke stille spm en gang.. føler meg som en idiotisk ungdom som tenker sånn...
Flere med anstrengt forhold til svigers som understrekes nå i jula?