Julegaver

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Tror dere baby kommer til og få noe under treet i år? :)

Nei, babyen er jo ikke født

Vi fikk spørsmål hva Knerten i magen ønsket seg til jul, ble veldig overasket siden han ikke er født enda :P Så virker som det kommer noen gaver til han under treet her :)

Her har vi fått mye allerede :-) Vi har også gitt beskjed til familie om at vi ønsker oss div utstyr til babyen i stede for noe til oss. Men ser ikke for meg at det blir så mye mer enn akkurat det vi har ønsket oss.

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt mulig han kommer til å få av besteforeldre :) I sommer fikk han reisegave fra besteforeldrene, siden alle de andre barnebarna også fikk :D

Godt mulig han kommer til å få av besteforeldre :) I sommer fikk han reisegave fra besteforeldrene, siden alle de andre barnebarna også fikk :D
Så koselig :D Hva fikk han da?

Så koselig :D Hva fikk han da?
Et teppe som kan kneppes sammen i hjørnene slik at det blir en sovepose og en t-skjorte med delfiner på :D :D T-skjorten passer vel til rundt sommertider, så der traff de bra med tanke på årstid og størrelse :)

Her blir nok gavene til oss foreldre baby-relatert :-) Er stort sett baby-ting jeg har gitt beskjed om at jeg ønsker meg iallefall.

Nei.. Siden han ikke blir født før februar så får han vel ikke julegave :)

Tviiiiiler ;)

Har fått spørsmål fra noen venninner om hva jenta ønsker seg. Synes selv det er rart å få gave til henne, spesielt under treet, men om de har veldig lyst så får jeg ikke stoppet de... har jo selvfølgelig bruk for litt ting til den lille, så det kommer nok godt med, men hadde ikke kjøpt noe til andre som venter :-)

Får nok fra mormor og morfar her xD

Får nok litt baby- relaterte julepresanger. Ønsker oss litt forskjellig til minien :-)

Tror nok ikke det blir gave til baby'n, men kanskje vi får noe som vi trenger til baby'n når den kommer :)

Mamma har laget adventskalender til meg og babyen, så jeg vil tro det dukker opp noe under treet også :)
Min mor syr adventkalender til oss også xD

Back
Topp