Julegaver

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Ja har dere startet? Aden formen er så svingende har jeg startet allerede. Er rett å slett en måte å gjøre det på enn å kjøpe gavekort til hele slekta slik jeg gjorde da storesøster kom

Jeg har bestilt noen Frost-gensere til niesene mine, ellers har jeg ikke kjøpt flere gaver enda :) Men tenkte å begynne å handle litt etter litt for å slippe å kjøpe alt i desember :)

Ja har dere startet? Aden formen er så svingende har jeg startet allerede. Er rett å slett en måte å gjøre det på enn å kjøpe gavekort til hele slekta slik jeg gjorde da storesøster kom
skal begynne når jeg skal til svergie om 2 uker ;) håper jeg får kjøpt noe da !

Shittpomfritt.. Nei, har tenkt på det ja, men begynt? Nope :p

Ja jeg har begynt:) Kjøpt 1:p Men skal til London om 14 dager, så da blir nok noen julegaver kjøpt inn:)

Har gavelisten ferdig, må bare handle de :D hehe... Satser på å være ferdig før desember :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Burde nok gjøre det til uka.. Begynner i ny jobb neste mandag, så da blir det ikke tid til noe ekstra.

Begynt å tenka ut ka me ska gi, so har vel begynt litt:)

Kjøpt til alle barna på listen :)

Tenkte jeg skulle begynne med å skrive en liste hvertfall, det er jo en start ;)

Så er det vel egentlig bare å sette igang snart... Men tenker november blir måneden vi gjør unna dette.. Oktober er altfor hektisk i år. Men mye er i grunnen gjort bare man har planlagt hva man skal kjøpe hvertfall :)

Jeg har laget listet, men ikke kommet lengre enn det ;) Får begynne i november :)

Back
Topp