Julegaver

Kåbbåi

Glad i forumet
*MIA*
Vet det er en liten stund igjen til jul, men...
Hvordan ligger dere an?
Jeg er nesten ferdig. Har 4 stk igjen. Tror jeg vet hva jeg skal gi 2 av de.
Syntes det er greit å ta litt på hver lønning, og vil ikke stresse rundt i siste liten. Da vil jeg heller gå rundt å kose meg.

Har hvertfall begynt å tenke på hva som skal kjøpes og begynner handlinga ved neste lønning :-)
Skal ikke ha så veldig mange heller så :-)

Vi har kjøpt en liten brøkdel av alt vi skal gi i år! Blir nok halvskatt lønnen i desember da det meste blir kjøpt inn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ferdig med flere enn jeg har igjen ihvertfall. Og har sånn ca peiling på hva jeg skal kjøpe til resten også, så det blir nok kjøpt inn nå i november tenker jeg :)

Syns vi ligger bra ann jeg, vi pleier aldri å ha kjøpt en ensete gave før 15. Desember:p.. Ferdig med alle "barnegavene", eller mangler kanskje 3, men vet ikke om ungene skal bytte gaver i år, eller ikke enda;).. Uansett bare småtterier de gavene da, venners barn,som "bytter gaver" med vårt barn:)..
Har ellers igjen noe til de voksne i familien, kommer da til å gi en hjemmelaget gave fra frøkna, og en oppmerksomhet fra oss voksne da:)..

Og mangler hovedgava til frøkna, men veit hva vi skal kjøpe;)..

Sent from my iPad using BV Forum

Har absolutt begynt å tenke på hva son skal kjøpes, og har allerede kjøpt et par gaver. Men det er fortsatt mange gaver igjen..

Er kommet i gang, kjøpt noen gaver og julekortene er bestilt :)
Pakkene til kalenderen har jeg også begynt på.
Itillegg til jul har begge mine foreldre bursdag i desember + at det e jo farsdag neste helg... Sliter med ideer!! :-)

Vet sånn noelunne hva jeg skal kjøpe til folk, så er bare å handle inn.
Pakkekalenderen mangler bare noen gaver før den er ferdig og julekortene er kommet i hus :)

Her er jeg laaaangt etter der jeg gjerne skulle ha vært.
Liker å være ferdig når desember starter. Ca ferdig i alle fall.

Så i november nå så er det bare å stålsette seg ;) for her skal det handles :P

har just begynt planlegginga... Tar en lørdag i slutten av november/første helg i desember der vi handler alle :-)
må finne ut om venners barn skal bytte gave i år eller ikke...

Jeg startet så bra i forrige måned, men så sa det stopp. Har vel kjøpt 6-7 julegaver, men det gjenstår fortsatt en del. Skal prøve å ta en raid i neste uke :) Får helt klaus av folkemengdene i butikkene rundt jul :s

Har kjøpt to stk, men når vi nå må spare 40 000 til depositum og 1 mnd husleie på nytt sted til slutten av desember så må jeg gjøre om hele handle lista:p
Blir litt andre priser da ;)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp