Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har begynt å handle julegaver? Vet det er litt tidlig, men kjenner på kroppen at det ikke akkurat blir mer behagelig å vase rundt i butikker..! Noen ideer til kjæresten sin julegave? Og kjøper dere gave til babyen?
Jaaaa begynte denne uken Er jo snart bare tre måneder til termin og med bekkenløsning og en prematur fødsel bak meg er det godt å komme igang. Er også en del bursdager før jul. Vet ikke om jeg kjøper noe til kjæresten. Får se om jeg finner noe.. Babyen må få noe pga storesøster. Kjøpte ikke til hun da hun var baby..
Jupp har begynt for lenge siden Og har også begynt på kalendrene til guttene, det ene året jeg hadde tenkt å slippe lett fra det med å kjøpe feks Legokalender eller noe sånt så SKULLE de ha pakke kalender.. så da måtte a mor pent bare logge seg på Ebay og bestille litt ting der.. men tenker jeg smeller inn litt snop også
nei har ikkje begynt :/ gruer meg til å begynne! har og 3 bursdager i desember så må vel egentlig få fingen ut å begynne... men hvor skal en begynne? er altid så utrolig vanskelig å finne noe til familien :/ de ønsker seg ingenting og mener de har alt! eneste som ønsker seg noe er jo niesen men hun skifter hva hun ønsker seg hver uke så da er det ikkje lett