julegaver...

teba

Gift med forumet
Kva fikk dere med mannen til jul da???
Eg fikk en time ryggmassasje, og ansikts-behandling hos ein hudpleier...GLER MEG TIL DET!!! [;)][:D]

jeg fikk også masajebehandling, det skal bli godt det......

Fikk Gullkjede med hjerteanheng i hvitt og gult gull[:D]

Som jeg skrev i den andre julegave tråden, så klarte samboeren å overraske meg stort i år. Han hadde kjøpt Emmaljunga Edge Duo barnevogn med alt nødvendig utstyr, som han har gjemt hos foreldrene mine i nesten en måned. I tillegg hadde han kjøpt dyne, pute og sengesett til å ha i vogne, og fotoalbum og parfyme til meg [:D]

Jeg fikk meg en flott kosedress, en sexy nattkjole i rødt og en helt nydelig klokke (har aldri hatt en så flott klokke før). Har sagt at til jeg fyller året i mars så ønsker jeg meg time til massasje og slikt for det blir ikke brukt nå før fødselen likevel og da passet det godt at jeg kunne ønske meg det til bursdagen.
Har alltid hatt problemer å ønske meg ting til meg selv...

Jeg fikk masse fint, mye babyting.. Det jeg ble mest glad for var 5000 kr av mamma og pappa til tvillingvogn! Nå skal det handles![:D]

fikk ingenting av samboeren jeg....[:(]

Ikke? hvorfor det?[8|]
Jeg fikk mobil av min. rosa akkurat som jeg ville ha[:)]

Jeg fikk singstar! (jeg ønsket meg det da...) og så fikk jeg sølvkjede og øredobber med diamant på! nyyydeli!

Vi kjøpte ikke presanger til hverandre i år vi, for vi ønsket oss ingenting, og da vil vi heller bruke de pengene vi eventuelt hadde brukt på unødvendige julegaver på noe til oss sammen som vi trenger...[:)]

Jeg fikk parfyme, Narnia bok, og en bok om barn fra 0-6 år.. kjempe fornøyd!! [:D]

Av kjæresten fikk jeg den etterlengtede forlovelsesringen, og jeg har sagt at jeg ikke ønsker meg noe annet enn det.... Han lurte meg, og hadde kjøpt en time aromaterapi til meg fra pusekattene våre i tillegg... søte mannen!!

Digitalt kamra så har vi kjøpt en dyr komfyr sammen til det nye huset.

Vi har sammen kjøpt oss oppvaskmaskin,så fikk jeg mobil av han[:D]

Har doke forlova doke??????????
Og så nevner du det i ei slik bisetning?? Det skal ROPAST UTVOVER eteren det!!!

Fikk gavekort på ryggmassasje + en kjeledress. [:D]

Jeg fikk et smykke jeg ønsket meg, trådløs bluthoot handsfree og når jeg har fødet og kommet over de berømte 6 ukene pluss litt har han ordnet med spa og massasje til meg.
Klem

Jeg fikk et digitalt kamera av kjæresten min! Har ønsket meg det lenge! [:D][:D]
Og masse andre fine gaver, er veldig fornøyd og julen er en fin tid sammen med familien. [:)]

Back
Topp