Julegaver

Jolanta

Betatt av forumet
tror det laget en lignende tråd før, men lager en ny jeg.
noen som har tips om julegaver i år?
nettadresser og tips?

det var jo et kjempe bra tips jo![:D]

Klær (fra innerst til ytterst),klokke,smykke (gjerne med personlig gravering på),en personlig kjærlighets-gave.

Er nokså blank jeg også,men noe MÅ det jo bli...[&:]

tror jeg skal kjøpe klokke til typen i år.. han har ingen og det er så vanskelig å finne på noe annet til han synes jeg!

også blir det mest bilder av minsten til resten av familien.. skal lage kalender og slikt!

typen har allerede fått klokke og parfyme...såe det blir vrient i år!![8D]
har ikke snøring på hva jeg skal gi han...ny mobil har han oxo nettop fått da....såe[>:]hmmmmmmmmmmmmmm

Jeg har fått min alt [:D] Nytt digitaltkamar kjøpte et for litt under et år siden men var så dårligt og nå som vi venter en til vil jeg ha et bra kamra så det blir bra bilder.

De har vel en del på netthandelen? Og qxl. Mye rart å finne der. Har skrevet den liste over noe av det jeg skal kjøpe, så blir det ikke så fryktelig dyrt...

Ja det var det da. Til de som ønsker seg servise kjøper jeg noe av dette. Skal kjøpe DVD spiller, film og en genser til dattern til sambo. Koster 479,- for philips spiller, og da går det an. Parfymer, godlukter til noen. Vinflasker, og konfekt til onkler og tanter. Barting,klær og godlukt til gubben. Gavekort på platekompaniet til noen. Gavekort på Ikea, duker, sengetøy, kalendere, almanakker...masse. Men dette er jo hva de forskj ønsker seg. Men lista jeg har laget har jeg satt opp pris, hva jeg skal kjøpe osv. Så vet jeg nøyaktig hva vi må beregne. Og det går litt fortere å kjøpe inn gavene også da. Fikk du noen tips?

Må bare fortelle noe ang julegaver og slikt.. Jeg mener jo at det er tanken som teller,og IKKE hvor mye det koster! Men har et eksempel på min bror (26).. Han var sammen med ei på 17 (sånn bimbo-kjerring) for et par år tilbake.. Ble sammen et par uker før jul.. Og vet dere hva han kjøpte til henne!?

-Bergans jakke (4000,-)
-Mobiltlf (ca 2500,-)
-Undertøy
-Smykke (1200,-)
...og sist men ikke minst; sydentur for to pers!

2. juledag dumpet hun han! (Men fikk noe av gavene tilbake)

Jeg synes det er galskap!!! [&:]

(Forloveden som han er sammen med nå,kjøpte han vaskemaskin,tøy,bergansjakke, joggedress,undertøy og diamantring til 7000,- til)

(Tjener ikke noe mer enn en vanlig pers.)

Rett og slett sykt!!! Skulle jo tro det måtte vært dyrt som mulig! Han skal være "best" liksom... Nei,vettu hva!?

Hmm. ja det var ikke bare bare. Vi har bursdag begge to tett oppi jula, så det blir dyrt. Sønnen til sambo har 8 des, jeg har 13 des, og sambo har 16 des. Mye bursdager. Julegavene er vi litt mer moderate med til hverandre. Ligger på mellom 600-1000. Og det holder i massevis, hvertfall når det bare er noen dager siden vi har fått gave av hverandre. De siste 2 årene har vi droppa bursdagsgave og spandert på oss ferie i mars. Grei ide det og.

nei fy søren... få være måte på hva man skal kjøpe til kjæresten sin da!!
det der var jo sykt..

Ja,ikke sant!? Heeelt idiotisk!!! I tillegg til at hun x-kjerringa gikk sååå å skrøt av alt hun hadde fått i julegaver,og så dumper hun han rett etterpå!?

I år har vi kjøpt kokebøker til venner istedet for den standard vinflaska! I det siste har man bare byttet flaske liksom...
Skal skrive en liten hilsning i hver av dem [:)]
Og lengre har vi ikke kommet med julegavehandlinga...

det var fryktelig til dyre julegaver da Trine 85...er helt enig med deg at det er jaggu tanken som teller![:)] det skal jo ikke være en konkuranse om dyrest gaver!! næi,sånn har jeg aldri tenkt å handlet mine julegaver værtfall

Vet,lilla.. Tanken som teller,definitivt!! Ikke noe konkurranse om hvem som er best på julegaver liksom! Nei,helt sykt... Er glad min kjære blir glad for hver minste ting,jeg! [:D]
Som han sa igår da jeg spurte han om hva han ønsket seg,svarte han: Jeg trenger ikke julegaver,jeg! Du er den største gaven som jeg noengang har fått,og bare jeg har deg så kan alt være det samme! [:)]

Sååå søt...[:D]

jeg og samboeren min kjøper en ting sammen som vi trenger. ikke så romantisk men flere ganger så har du ikke råd til alt og når noe er ødelagt så er det jo likegreit. vi har bestemt i år at vi skal vente til januarsalget med å kjøpe noe. får dobbelt så mye igjen for pengene og jeg kan få det jeg ønsker meg og mer enn det.
liker ikke så godt å gi gavekort til folk for med unge så er det mye utgifter og har ikke allverdens av penger så da kjøper jeg heller en ting. jeg lager julekaleder til svigermor til julegave. der pakker jeg inn alt fra gryteretter til saus og alt som hun kan ha brukt for som ikke koster så mye. går bare å kikker litt i matskapet.og går på max eller nille og finner billige ting. det blir ikke så mye der og da men det kommer jo opp i pris etter hvert,men det kan jo jeg bestemme selv. hun syntes det var den beste gaven hun hadde fått på lenge sist år som hun fikk den.hun sa at hun lo hver morgen som hun stod opp og kunne pakke opp den. har også kjøpt mye tupper i år til ei som har just flyttet for seg selv. jeg lager fotoalbum til besteforeldre av sønnen min.skriver litt og det koster heller ikke så mye men er en kjempe fin gave å få.det er bare fantasien som stopper.elsker å finne på ting til gaver og storkoser meg og føler meg av og til som en treåring som just har fått is.

noen som vet om noe som går ann å lage? prøvde på sånne armbånd, charms, og det var kjempegøy. mye fikleri, men artig. er gøy å gi bort noe med litt "sjel" i, og når man ikke har all verdens med penger lengre[:D]

Back
Topp