Julegaver til svigers

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hva gir dere i år?

Kengubsrnet gir bilde av seg selv, men vi må jo gi noe fra oss voksne også..
 
Vi gir kalender og så skal vi finne på noe annet lurt også etterhvert. Til besteforeldre gir vi hjemmelagde truffles, kanskje et tips til svigers? Og så gir vi fenalår til min far, spekemat og vin kan jo kanskje være en idé?
 
Det er mannen sitt problem :) Han kjøper til sine, og jeg kjøper til mine.

I år tror jeg svigerfar skulle få noen trøyer fra militær-overskudd-salget, siden han elsker sånne trøyer. Svigermor får antageligvis noe hudpleie-greier.
 
Svigermor får Morild-skjerf, og svigerfar et par gode hansker som er vindtett og vannavstøtende + ull liners.
 
Samboer ordner selv til sine foreldre, jeg til mine. Aner ikke hva jeg skal finne på.
 
Det er mannen sitt problem :) Han kjøper til sine, og jeg kjøper til mine.

I år tror jeg svigerfar skulle få noen trøyer fra militær-overskudd-salget, siden han elsker sånne trøyer. Svigermor får antageligvis noe hudpleie-greier.
her ordner jeg og sånn ønsker vi det begge to :)
 
De får bøker, det får nesten alle fra oss i år. Enkelt og finne, enkelt å sende, og ikke minst enkelt å eventuelt bytte for mottaker.
 
her ordner jeg og sånn ønsker vi det begge to :)

Det gjør vi også. Mannen hater å ordne gaver og jeg synes det er ganske greit. Han hjelper til med innpakking da, men jeg planlegger og fikser innkjøp. Også får han heller rydde litt mer på kjøkkenet som kompensasjon, klager ikke på det ;) :hilarious:

Her blir det bilde av sønnen pluss bildekalender til svigers. Svigermor vil helst ha diverse forbruksvarer, så da kjøper jeg det. Blir noe sånt som kubbelys, servietter, god olje eller krydder til matlaging, telysholder, spisebrikker til bordet liker hun også å variere. Har ikke bestemt akkurat hva, men noe i den kategorien.

Svigerfar pleier å få sokker, god kaffe, sjokolade eller en bok. I år lurte vi på å kjøpe gummistøvler og ullsokker, han liker å gå tur i all slags vær, og støvlene er helt utslitte og stammer fra mannens oppvekst. Må bare sjekke at de ikke er byttet ut i mellomtiden.
 
Det er mannen sitt problem :) Han kjøper til sine, og jeg kjøper til mine.

I år tror jeg svigerfar skulle få noen trøyer fra militær-overskudd-salget, siden han elsker sånne trøyer. Svigermor får antageligvis noe hudpleie-greier.

Samme her. Voksen mann klarer det sjæl :p
 
Det gjør vi også. Mannen hater å ordne gaver og jeg synes det er ganske greit. Han hjelper til med innpakking da, men jeg planlegger og fikser innkjøp. Også får han heller rydde litt mer på kjøkkenet som kompensasjon, klager ikke på det ;) :hilarious:

Her blir det bilde av sønnen pluss bildekalender til svigers. Svigermor vil helst ha diverse forbruksvarer, så da kjøper jeg det. Blir noe sånt som kubbelys, servietter, god olje eller krydder til matlaging, telysholder, spisebrikker til bordet liker hun også å variere. Har ikke bestemt akkurat hva, men noe i den kategorien.

Svigerfar pleier å få sokker, god kaffe, sjokolade eller en bok. I år lurte vi på å kjøpe gummistøvler og ullsokker, han liker å gå tur i all slags vær, og støvlene er helt utslitte og stammer fra mannens oppvekst. Må bare sjekke at de ikke er byttet ut i mellomtiden.
Samme her, jeg elsker å kjøpe gaver så ser ingen problem med at jeg ordner det, han gjør mye annet så.
 
De får bøker, det får nesten alle fra oss i år. Enkelt og finne, enkelt å sende, og ikke minst enkelt å eventuelt bytte for mottaker.
Liker å få bøker selv, men å gi bøker til de som ikke leser er lite poeng så vi kjøper lite bøker i gave
 
Liker å få bøker selv, men å gi bøker til de som ikke leser er lite poeng så vi kjøper lite bøker i gave
Det er helt sant! Her liker de aller fleste å lese, i alle fall alle de som får bøker :)
 
Svigers har jeg ennå ikke kommet på noe til å år :p men fikk noen tips av å lese denne tråden :)
 
Hun får en hårfjerningsmaskin og pysj etter eget ønske. Vi skal også gi innrammet bilde av baby. :) har også lyst til å kjøpe et fint ullpledd
 
Vi endret litt så pga det blir tungt p sende, så da får svigers spekematen min nevø skulle fått + at de får bilde av kb og vin
 
Løfte om to års bilde av hun minste også vett jeg. Prøvd å delegert det til mannen har ordnet alle andre gavene i år men svigers gir jeg opp på, de ønsker seg stort sett ingenting
 
Kaffekvern eller kaffemaskin (hvis brødrene til mannen blir med på det).
 
Back
Topp