Julegaver til mennene?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hva skal dere gi til deres utkårede? :)

Jeg har tenkt å vridd hjernen så det holder. Men jeg har en som sier det vill jeg ha å dagen etterpå så har han kjøpt det selv :o
Meget irriterende det der :p hehe

Meeen nå har jeg endelig funnet noe :p så her får han den nye Apple TV :) er vist kommet en ny der så må ut å få tak i i morgen :) så håper jeg han ikke plutselig kommer hjem med det :o

Får ikke håpe han kjøper det da nei :) !! Jeg aner ikke hva jeg skal gi i det heletatt :p han sier jeg kan betale regningene hans :grumpy:

Får ikke håpe han kjøper det da nei :) !! Jeg aner ikke hva jeg skal gi i det heletatt :p han sier jeg kan betale regningene hans :grumpy:
De er det jeg som betaler allerede :p eller ikke sånn da men jeg styrer vår felles regningskonto :p

Men ja kommer han hjem med det så får han tilsnakk :p haha sa i panikk sy det det skal ikke i hus. For han har jo allerede den andre :p haha så håper han lar være :p

Uff nei disse mennene er jammen ikke lette å kjøpe til syntes jeg :o

Jeg har kjøpt nytt kamerastativ til mannen :) det sto øverst på ønskelista i år (han er hobbyfotograf). Så benyttet meg av black friday og bestilte et han ønsker seg fra Scandinavian Photo :) skal ha et par småting ved siden av, men det har jeg ikke funnet ut av ennå.

De er det jeg som betaler allerede :p eller ikke sånn da men jeg styrer vår felles regningskonto :p

Men ja kommer han hjem med det så får han tilsnakk :p haha sa i panikk sy det det skal ikke i hus. For han har jo allerede den andre :p haha så håper han lar være :p

Uff nei disse mennene er jammen ikke lette å kjøpe til syntes jeg :eek:
Har ikke regningskonto vi, men høres lurt ut ;) men vi tar det litt etter hvem som har penger, da. Men han er kjedelig i ønskene :p
Får satse på at mannen din ikke kommer hjem med den da ;) !

Nei, ikke så lett å kjøpe til dem alltid! Synes de enkleste er små barn :p

Har ikke regningskonto vi, men høres lurt ut ;) men vi tar det litt etter hvem som har penger, da. Men han er kjedelig i ønskene :p
Får satse på at mannen din ikke kommer hjem med den da ;) !

Nei, ikke så lett å kjøpe til dem alltid! Synes de enkleste er små barn :p
Ja det er veldig greit å ha :D

Haha jeg syntes å det :D da er det veldig lett :p

Vi har kjøpt leilighet og fått en sønn -vi ble enige om at det er nok "gaver" for i år :) men jeg har kjøpt inn en skikkelig god sigar og en flaske Amarone vin som skal nytes på verandaen når vi flytter inn i ny leilighet på nyåret :)

Samme her.. Jeg har ikke født ennå, men blir satt i gang tirsdag, hvis ikke noe skjer. Og til helga flytter vi endelig inn i hus vi har total renovert. Gave nok i seg selv det:)

Han trenger ny gensere, skjorter og t-skjorte så det blir nok det han får. Han sa vi ikke skulle kjøpe noe til hverandre I år, men synes det er kos å gjøre det, vi har en sum vi kjøper til hverandre for:)

Her kjøper vi verken julegaver eller bursdagsgaver til hverandre, og det er så deilig:P Vi ser rett og slett ikke vitsen, vi får jo gaver av alle andre da og bruker nok penger som det er;)

Det betyr ikke at vi ikke gir hverandre ting, men da gjør vi det heller en helt vanlig tirs eller tors:)
Han snakket lenge om å kjøpe en ny veske til meg, det klarte han ikke...så fikk 5000kr og en lapp hvor det stod..."kjøp deg noe fint elskling":P

Han reiser til Tyskland på guttetur på min 30 års dag faktisk, så det får være hans gave i år. Haha :p

Klarte ikke la være, så bestilte ullundertøy fra lanullva :) han er super dårlig til å bruke penger på seg selv så da må jeg gjøre det :p

Back
Topp