Julegaver til deg selv...

Anho3

Forelsket i forumet
Hva skal dere ønske dere i julegave? (altså til dere selv)
Jeg sliter veldig, og har i tillegg bursdag 20 des..

Har tenkt å ønske meg ny rettetang (noen som anbefaler en?) og pulsklokke fra Christian, er jo ikke så spennende, da får jeg sikkert en av delene i bursdag og den andre i julegave [:)]

Men trenger litt tips, synes det er kjekt å få noe til meg, og ikke bare til huset.. (selv om jeg har ønsket meg 12 Liter panne) [8D]

Jeg får i utgangspunktet veldig få gaver bare til meg lengre - det er bare fra 2-3 venninner. Så det blir jo ikke de dyreste gavene da.
Men klær, dill, hjemmelagde greier, bøker, kokebøker, hobbyting,

Hvis jeg skulle ønsket meg en stor ting bare til megselv i år hadde det blitt nytt kamera[:)]

Ellers ønsker vi oss ny dyne, gulvlampe (som vi får) og etpar andre lamper, en hylle til soverommet og et 3delt bilde.
Og en ny steikepanne, hehe!

Jeg skal ønske meg klær siden jeg er på vei ned i vekt, og ikke har så mange klær igjen[:)]

Vil anbefale en ghd-tang,de er utrolig god[:D]
http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=3687

Ønsker meg nintendo wii[:D] Ellers så kommer jeg aldri på noe jeg ønsker meg. Trenger gavekort så jeg kan få shoppa til meg selv da.

Ghd rettetang, ingen over-ingen ved siden av!![:D]

Ønsker meg gavekort slik at jeg kan kjøpe meg nye klær når gravidkiloene er borte/på vei bort[:D]

ORIGINAL: junigull*08

Ønsker meg gavekort slik at jeg kan kjøpe meg nye klær når gravidkiloene er borte/på vei bort[:D]

Jepp, her også!![8D]
Også ønsker jeg meg boka om Christoffer "Jeg tenker at du skjønner det sjøl"...[&o]

Gavekort på Esthetique [:)]

Jeg ønsker meg i-phone [:)] Håper jeg får det av mannen. Fra familien ellers ønsker jeg meg alltid opplevelser a la "kino/ut å spise/konsert + barnevakt [;)] Bøker slår også alltid an!

Back
Topp