Julegaver...tidlig men :)

Her har det blitt nettshopping ;) Så er over hallveis med gavene... deilig! Mangler bare til sambo og et par venner :D Vi har mange barn i familien siden sambo har 8 brødre og to søstre :) Så blir en deeeel gaver ja hehe

Elsker å handler gaver på nett...for man får tak i mye som butikker ellers ikke har ;) Ebay blant annet har mange flotte gaver :)
Oii ja da blir det mye gaver ;)

Her har vi søskna slutta med gaver til hverandre, så nå er det bare til kidsa ;) legger heller mer penger i gavene til de :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker hvert år at I ÅR da! Men læll sitter jeg der ei uke før jul og knyter sløyfer og bånd halv 3 på natta forran The Holiday og griner...
Jeg lagde bare hjemmelaga julegaver ifjor, knekkebrødoppskrifter lagt pent i Norgesglasd med dekorasjon og oppskrift, småkaker, fenalår osv, tror det blir det samme i år, bare iform av hjemmestrikka :) Noe må man da gjøre fram til oktober :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg tenker oxo at jeg skal være flink til hjemmelagde gaver hvert år, men blir alltid bare med tanken ;)

Vi pleier å gi bort fotokalendere til hele slekta med fine naturbilder og ett og annet portrett som jeg har tatt i løpet av året som gikk :) I år blir det det samme, men med noen babybilder også så klart :)

Sent from my iPad using BV Forum

Kom over noe tilbud på gavepakker på Nille her om dagen,slang det med i kurven og tenkte at det var starten på julegaver ;) Men,nå er det nå en gang sånn at både samboer,søster,mamma, pappa og jeg selv har bursdag på høsten,samt et par til av familien.. Så må tenke på det å :p

Oktober 2014 <3

Skal til Haugesund i dag så jeg håper å få unnagjort litt julegaver mens jeg er i byen i dag.

Misunner alle som klarer å tenke ut julegaver så tidlig... skulle gjerne vært ferdig i god tid før desember, men er helt umulig

Startet for mange år siden å handle inn dobbelt til bursdagene til barna i familien, slik at jeg er ferdig med deres ting når siste har bursdag 1.november:) ellers pleier vi å bruke november å lage til gaver til resten,slik at vi får levert ut i god tid før jul :) hater stress i desember, så alt skal være ferdig før den tid!

Oii ja da blir det mye gaver ;)

Her har vi søskna slutta med gaver til hverandre, så nå er det bare til kidsa ;) legger heller mer penger i gavene til de :)

Ja det er slik vi må gjøre i år...kun til barna :) men nok barn også :) 12 barn med våre :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja det er slik vi må gjøre i år...kun til barna :) men nok barn også :) 12 barn med våre :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Veldig greit egentlig, her blir det 7 barn i nær fam til jul :)

Har begynt handlingen idag faktisk:D har store planer om å være ferdig 1 oktober Mtp termin 28 oktober! :) eneste jeg vil ha igjen å pusle med er litt baking :)

Julegavene i år har aldri vært lettere! Bilder av gullet vårt vel! ^^

-Fra appen-

Julegavene i år har aldri vært lettere! Bilder av gullet vårt vel! ^^

-Fra appen-
Hehe tror ikke tanteunger og våre venner (eller venners barn) har lyst på bilde av minien vår til jul :p får bli på julekortet i såfall!! Hehe

Hehe tror ikke tanteunger og våre venner (eller venners barn) har lyst på bilde av minien vår til jul :p får bli på julekortet i såfall!! Hehe

Vi gir bare gaver til nærmeste, og da er det greit :) Besteforeldre og tanter :) Niesene våre må selvfølgelig få noe annet, men det er bare to.

-Fra appen-

Syns endel av sjarmen er og handle julegavene før jul, slik at en kommer i julestemning., ifjor var jeg på jobb fra 10-27.12 så da orket jeg ingenting.. Er skikkelig julejente og fikk samboeren til og kjøpe juletre på julaften, da han var hjemme også pyntet vi tre og hus da jeg kom hjem 27! Litt teit, men leverte kun ut noen av gavene før jul, og inviterte familien på "julaften" i romjulen slik at de fikk gavene sine da.. I år skal jeg ha jul fra i slutten på november:D Handler heller inn små kjekke ting til venner for kosen sin skyld og fordi jeg liker og gi, også får familien ting de vil ha istedetfor noen de ikke trenger. (Har tak på "øverste" pris, men det kjekkeste er jo og se gleden!) Selv har eg en liste, med masse småting som er kjekke og ha, men ikke koster skjorten(hårkur, lotioner, neglelakk, vin, etc) for man har jo alt, også kjøper man som regel det man vil ha selv av store ting..

Kunne tenkt meg å lage mer julegaver, men føler ikke folk setter pris på det lenger. Orker ikke å bruke mye tid på noe folk ikke vil ha. Det er sårende.

Jeg ble ferdig med to julegaver i går og delvis en bursdagsgave. Jeg handler når jeg er i byene, er ikke det største utvalget av butikker hvor vi bor.

Vi handler kun til tante og onkel barn som er under 15 år. Vi er så mange. Ellers handler vi en liten gave til de vi feirer jul med. Eneste gaven jeg lager er til svigermor. Til henne strikker jeg en mus hvert år. Litt artig. til babyen vår setter jeg kun inn penger på en konto i år. En baby har ikke så stort utnytte av jula.

Så bra ;)
Ja har tenkt men ikke begynt å handle inn enda :) Mye fint på ebay også :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Har julegavehandlingen i bakhodet omtrent hele året jeg. Noen ganger er jeg i mål før desember, andre ganger ender jeg med lillejulaftenhandling :-p

Oi, oi dere begynner tidlig. Her blir det handling i november og desember. Dere som handler så tidlig hvordan er det da å få byttet gavene...? Jeg er veldig opptatt av å kjøpe akkurat det folk ønsker seg og at det er en med en byttelapp slik at ting kan byttes om man ikke liker det eller feks har det fra før.

Back
Topp