Julegaver...tidlig men :)

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Jeg har begynt med julegaver allerede...føler at siden jeg har termin 26 oktober, så ønsker jeg å være tidlig ute...man vet aldri om hun kommer senere enn terminen. Og tanke på alt julegavestress...så orker jeg ikke tanken på det med ei lita ei. Erfaring fra da datteren vår kom.

Siden jeg ønsker å ha fred og ro rundt den tiden, fjerner jeg noe som jeg syns blir stress med to barn og at man faktisk skal kose seg i jula med familie.

Flere som tenker i samme bane?

Ikke bare det...men siden datteren vår også har bursdag i oktober (pluss meg), så har vi nok å styre med før babyen kommer også ;) Alt som er gjort, letter min sjel ;)

Jeg begynner alltid tanken og litt handling nå på denne tiden. Jeg liker å være ferdig med gavene til desember begynner. Desember bruker vi på kos. Vi pleier å ha aktivitets-adventskalender hvor vi finner på noe kjekt hver dag fram til jul, så da bør handlingen være ferdig før desember. Har handlet en gave allerede.

Jeg har tenkt, men ikke begynt... :p

Tipper det blir mye nettshopping og gavekort i år ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har begynt å planlegge litt slik at jeg kan bli ferdig før junior dukker opp :-) i fjor var jeg ferdig tidlig i november, og det var så deilig :-D

Tenker hvert år at I ÅR da! Men læll sitter jeg der ei uke før jul og knyter sløyfer og bånd halv 3 på natta forran The Holiday og griner...
Jeg lagde bare hjemmelaga julegaver ifjor, knekkebrødoppskrifter lagt pent i Norgesglasd med dekorasjon og oppskrift, småkaker, fenalår osv, tror det blir det samme i år, bare iform av hjemmestrikka :) Noe må man da gjøre fram til oktober :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tenke d samme her ja :) har laga me årlige julegave liste å handla 2 julegave, skreve ned ka folk ønske sej å tar d litt hipp som happ :) ser ette tilbud rundt omkring også ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg begynner alltid tanken og litt handling nå på denne tiden. Jeg liker å være ferdig med gavene til desember begynner. Desember bruker vi på kos. Vi pleier å ha aktivitets-adventskalender hvor vi finner på noe kjekt hver dag fram til jul, så da bør handlingen være ferdig før desember. Har handlet en gave allerede.
Takk for ideen!!! Aktivitetskalender hørtes såååå koselig ut ;) blir så fort veeeldig dyrt med gave kalender...og i år gidder jeg ikke det... Nå er jeg nesten feridg med gaver...mangler alltid noen :)

Jeg har tenkt, men ikke begynt... :p

Tipper det blir mye nettshopping og gavekort i år ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Her har det blitt nettshopping ;) Så er over hallveis med gavene... deilig! Mangler bare til sambo og et par venner :D Vi har mange barn i familien siden sambo har 8 brødre og to søstre :) Så blir en deeeel gaver ja hehe

Elsker å handler gaver på nett...for man får tak i mye som butikker ellers ikke har ;) Ebay blant annet har mange flotte gaver :)

Har begynt å planlegge litt slik at jeg kan bli ferdig før junior dukker opp :) i fjor var jeg ferdig tidlig i november, og det var så deilig :-D
Ja elsker å få ting unnagjort, så kan man heller kose seg resten av tiden :)

Tenker hvert år at I ÅR da! Men læll sitter jeg der ei uke før jul og knyter sløyfer og bånd halv 3 på natta forran The Holiday og griner...
Jeg lagde bare hjemmelaga julegaver ifjor, knekkebrødoppskrifter lagt pent i Norgesglasd med dekorasjon og oppskrift, småkaker, fenalår osv, tror det blir det samme i år, bare iform av hjemmestrikka :) Noe må man da gjøre fram til oktober :p

Oi respekt at du lager hjemmelaget :) Er masse sjel i det og tar mye lenger tid enn å kjøpe gavene :)

Tenke d samme her ja :) har laga me årlige julegave liste å handla 2 julegave, skreve ned ka folk ønske sej å tar d litt hipp som happ :) ser ette tilbud rundt omkring også ;)

Jupp lista mi var lang, men godt å få skrevet ned hva jeg planlegger å kjøpe til alle :) Lettere å handle da :) Pluss godt å stryke ut noen av lista...jeg finner ofte masse flotte tilbud med nettshopping :) Mer glad i det enn å fly i butikk til butikk :9

Jupp lista mi var lang, men godt å få skrevet ned hva jeg planlegger å kjøpe til alle :) Lettere å handle da :) Pluss godt å stryke ut noen av lista...jeg finner ofte masse flotte tilbud med nettshopping :) Mer glad i det enn å fly i butikk til butikk :9

E vanskelig å finne ut ka en skal kjøpe folk..spør ej ka dei ønske sej til jul fe ej beskjed om at d e so tidlig at dei ikkje he tenkt på d enda :P
So håpe d ikkje blir sann at ingen bestemme sej før desember :P

Oi respekt at du lager hjemmelaget :) Er masse sjel i det og tar mye lenger tid enn å kjøpe gavene :)

Takk takk :) Jeg syns dette kjøpestyret har tatt helt av de siste årene, dyre gaver, upersonlige gaver osv bare fordi man må kjøpe noe. Har selv fått utrolig mye som bare blir stappa bort, og det vil jeg ikke at mine gaver skal bli :) Ikke har jeg råd til å handle så innmari mye heller, har en helt enorm familie :P

Jeg har tenkt mye på dette og kommer frem til at jeg venter. Det kan jo være at lillebror faktisk ikke har så mye mot en bytur eller to og da vil jeg mye heller kose meg i butikkene (har jo permisjon så jeg kan jo dra når det ikke er så mye folk)

Om formen hans eller min ikke er bra så blir det vel internettshopping og gavekort. Vil tro alle har forståelse for det.

Enig i at hjemmelaget er utrolig mye koseligere enn kjøpt, men jeg har dessverre ikke "talenter" jeg kan bruke for å gi folk noe kjekt. Men blir så glad når noen har laget noe til oss.

Jeg er en sånn storkjøper av julemagasiner, kjøper de så fort de kommer i butikken og tar vare på alle. Der er det masse fint å se på, gode ideer og mange gode oppskrifter.

Takk for ideen!!! Aktivitetskalender hørtes såååå koselig ut ;) blir så fort veeeldig dyrt med gave kalender...og i år gidder jeg ikke det... Nå er jeg nesten feridg med gaver...mangler alltid noen :)
Den slår an hvert år adventskalenderen. Vi gjør ting vi vanligvis ville gjort, men det er litt mer stas når det er overraskelse. Lage julepynt, bake, renne på akebrett, gå tur o.l Kvalitetstid med familien det.

Jeg har vel egentlig tenkt motsatt: siden jeg har permisjon før jul har jeg bedre tid en vanlig. Hehe, mulig jeg angrer senere ;)

Jeg er godt i gang:) har kjøpt mange gaver og har planlagt de fleste andre:)
Deilig å slippe stresset i desember:)

Har knapt tenkt tanken på julagava endå :P
Men har ein del så e kjøpt inn med tanke på å v gava, både t store og små. Blir vel litt frå ebay og tenke eg, og ein del ette ønskelista t familien.

Back
Topp