Julegaver og penger

Vi bruker nok fort 20.000,- på julegavene.

Aner ikke. Jeg handler julegaveting og kalenderting hele året. Og bursdagsgaver. Sprer det over hele året og renger aldri på det.

Har igjen til 5 stk, men til ungene og familie så har jeg handlet for litt under 3500 kr. :)

Har ikke noen nøyaktig sum, men i år har jeg funnet veldig mye flott på salg så spart en del der. Men jeg har aldri mye penger på konto, så kan ikke overdrive uansett. Veldig greit sånn, haha
I går var jeg på nattåpent for eks.
4 plagg for 100 kr kom jeg over.
1 tøff hettegenser til 99kr osv.
Da blir jeg happy:D

Ja, bruker rundt 7000,- til gubben, og han det samme til meg. Har brukt en del tusen på mini, så blir det tusen til mamma, 500,- til hver av søsknene mine og hans bror, og så fordeles det jevnt på resten. Når jeg tenker meg om så er det sikkert brukt mer enn 20.000 også.

Går vel fort mot 10.000 alt i alt ..

Ja, bruker rundt 7000,- til gubben, og han det samme til meg. Har brukt en del tusen på mini, så blir det tusen til mamma, 500,- til hver av søsknene mine og hans bror, og så fordeles det jevnt på resten. Når jeg tenker meg om så er det sikkert brukt mer enn 20.000 også.

Neste år blir det bare gaver fra ebay. :p

Vanligvis tenker vi ikke så mye på hvor mye de forskjellige gavene skal koste. Men i år blir det max 100 kr pr gave pga nykjøpt hus og baby som kommer i februar :)

Alt for mye. Har ikke turt å regne på det...

Har kjøpt 14 gaver og brukt omtrent 6000,-

Rett i underkant av 5000. Da har jeg kjøpt ca 20 julegaver. Det er for barna, mannen, gubarn, foreldre og søsken. Har gjort flere skikkelige julegavekupp på salg i år :D

Bruker ca 6000kr

Rundt 5000kr til familie og venner,en håpet er å havne på halvparten :P

Back
Topp