Julegaver, og alt det der...

Overhode ikke begynt å planlegge ei gang :p
 
Det blir nok en del kalendere i år også med masse bilder av lille! Mange som ønska seg nye fikk jeg vite :p her er det bare å fortsette å ta bilder ei stund til;)
 
Eg tenker ikkje jul i august...
Jul for meg er familie, sammenkomst og avslapning, ikkje kjøpepress.

Så eg tenker jul når det er november og desember.
Ikkje i august...
 
Jeg jobber med listene og kikker stadig etter ting jeg vet folk ønsker seg. Noen gaver må jeg vente med, da julemarsipanen må komme i butikkene først og litt sånn Hehe
 
Har aldeles ikke begynt. Det eneste jeg har tenkt er at vi tar en helg til ullared og kjøper så mange gaver vi klarer der ;) Da slepper jeg å stå for alle handlingen i år også og vi får unna en del, håper jeg.... Vi begge har store familier, så vi har mange mange å handle til...
 
Har kjøpt en julegave :p tenker jeg starter ordentlig etter fødsel i slutten av sept/november :)
 
Nei, har kun kjøpt noen klær til barna mine:)

Men neste mnd skal jeg starte, og kjøper kun produkter som butikken har inne hele året! Type rosendahl service osv som jeg vet familien samler på. Resten venter jeg med og kjøpe til desember, slik at gavene kan byttes:)

Og i tillegg, så bruker mine søsken og plukke ut gaver som jeg skal kjøpe til tantebarna, og da vet jeg tingene ikke blir byttet:) og da er det straks enklere og kunne kjøpe gaver tidlig:)
 
Eg tenker ikkje jul i august...
Jul for meg er familie, sammenkomst og avslapning, ikkje kjøpepress.

Så eg tenker jul når det er november og desember.
Ikkje i august...
Det handler ikke om kjøpepress her heller selv om jeg handler nå;)
 
Med et uhell har jeg kjøpt den første julegaven, for å si det sånn. :p Og dermed planlagt en gave til litt. Skal nok lage liste snart og begynne tenkeprosessen. :) Har bestilt inn gaver til adventskalenderen da, så den tror jeg er stort sett klar.

Er så deilig å ta slikt litt og litt, når man har god tid til å planlegge og nettshoppe, kan pakke inn når man plutselig har lyst og tid, og man kan bruke november/desember på vasking, baking, pynt og andre ting som enten er poengløst å gjøre i august, eller som er så koselig å gjøre i desember at jeg vil gjøre det da. I desember er det jo også mye som skjer med avslutninger og førjulskos og greier, så greit å være ferdig med noe tidligere. :)
 
Last edited:
Har hvertfall kjøpt inn et pas gaver som skal lages, planlagt noen og kjøpt noen kalendergaver :)
Men blir nok langt ifra ferdig med det første :p
 
Har ikke begynt, og venter nok en stund til :p MEN i år MÅ jeg begynne tidligere enn før! Tviler i grunnen sterkt på at jeg orker å gå på kjøpesenter og handle meg halvt i hjel i desember, når terminen er i midten av januar..!:p
 
Hvordan gjør man det med bytting da? Er det noen butikker som går med på å sette byttelapp til etter jul om man spør pent? :D

Noen butikker har lang byttetid i utgangspunktet ☺️ Dressmann f.eks har 6mnd bytterett. Så man kan vel spørre rundtom i butikkene ☺️
 
c8d132aec5083f0dfe615d77873a81da

Hekler sjal til mamma har heklet et til svigerbestemor og ;-) blir genser på gubben da han fant en han ville jeg sko strikke til ham.
 
Back
Topp