Julegaver, og alt det der...

Har kjøpt to, og planlagt en god del, denne julen vil jeg virkelig bruke tiden til bare kos med familie, pynting og baking, siste julen uten barn, ser uansett for meg at jeg ikke orker å fly så mye i butikkene rett før jul. Også er det greit å ikke blakke seg helt før babyen kommer
 
Har kjøpt til mamma, og skrevet opp hva jeg tenker kjøpe til flere av de andre.. Skal kjøpe flere på neste lønning.. Brukte litt av denne på bursdagsgave til pappa og lillebror (de har bursdag i oktober og november)..
 
Tror vi skal ta fine bilder av mini, fremkalle, ramme inn og gi i gave til mange i år :p besteforeldre og oldeforeldre blir alltid glad for denslags :D
 
Ikke begynt enda nei, men det kommer. Tidlig handler jeg sånn som lego på tilbud på br. Lego får du byttet om du får en du har, så lenge butikken selger det nummeret. No problem.
 
Begynner vel sikkert ikke før desember :p Men i år tenkte vi å gi en bildebok til begge foreldreparene med bilder fra bryllupet og bryllupsreisen, og den er nesten ferdig, men bestiller de nok ikke riktig enda :)

Tenker hvert år at jeg skal begynne i god tid, men går i samme fella hver gang :p
 
Back
Topp