Julegaver, og alt det der...

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Noen som har startet/ er ferdig?

Tenkte å starte med innkjøp i september, har dåp nå, så pengene svis vel av der :-P men må begynne å finne ut av hva som skal kjøpes til hvem :) heldighvis ikke så mange på lista :D

Føler jeg burde bynt tidligere, bare for å være ferdig... Men så er det en annen side av meg som ikke vil, for det er alt for tidlig, og jeg vil ikke ha noe kjøpepress hengende over meg... Bah!

Takk for påminnelsen! Må nok begynne snart, iallefall med planleggingen. :)

Hvordan gjør man det med bytting da? Er det noen butikker som går med på å sette byttelapp til etter jul om man spør pent? :D

Hehehehe, idag fikk jeg sortert kassene med julepynt som har flytt litt rundt i boden nede siden januar... Håper de kommer seg på loftet imorgen ;) Såeh julegaver har vi definitivt ikke tenkt på ennå! :D

Har kjøpt 5-6 stykker. Mangler "bare" 14 eller noe sånt :P

Jeg har begynt :) Lager spiselige gaver til alle bortsett fra gubben og lille, så rørte jordbær og tyttebær ligger i fryseren allerede :) Skal lage likør i september og lager vel resten i desember :) Håper på å få til en Londontur med mamma før jul, så da blir det vel kjøpt noe mer der :)

Glad jeg ikke har så mange å kjøpe til, vil veldig gjerne lage noe, enten spiselig eller ett minne, men finner ikke tiden og kjøkkenet er for lite...

Men jeg har en liste ned navn! :D det er noe iallfall ;)

Jeg har kjøpt 5 skal lage 4 stk og kjøper 2-3 til når gi skal opp te dyrskuen I seljord. Vil være ferdig med alle gavene før nov. Har termin midt nov:)

Haha! Nei! Har ikke tenkt på hva jeg skal gi folk. Huff, planlegger alltid å være tidlig ute, men blir aldri til det...

Jeg har begynt å lage, har en gave som lett tar meg noen måneder. Satser på å bli ferdig til jul. Ellers venter jeg til jeg kommer over noe, sannsynligvis ikke før i november/desember.

har bestemt hva jeg skal bestille til noen, Venter bare på penger inn på konto ;) Sengetøyer til nevøer og niese :P ;)

Back
Topp