Det klarte hun å skaffe helt selv. Og det gikk rett vest og takk gud for det.Hahaha jeg leste svigermor: drittsekk
28.12.14 <3
Venter på årets Julegave<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarte hun å skaffe helt selv. Og det gikk rett vest og takk gud for det.Hahaha jeg leste svigermor: drittsekk
28.12.14 <3
Her prøver jeg å snappe opp ting folk trenger, som f.eks mamma og pappa. Her om dagen nevnte hun at hun egentlig skulle ha hatt seg en litt større "melkekasserolle". Så da får de blant annet detMen sånn generelt: spør dere hva folk ønsker seg og så prøver å kjøpe etter det. Eller bare finner dere på noe?
Jeg har alltid lagd hjemme lagde matkurver til " de voksne" for de har jo alt, men i år orker jeg ikke det, så nå har jeg måtte spørre etter ønsker, for jeg vil gi noe de ønsker seg.
Her kjøper nemlig pappa (les: kvinnfolket hans) gaver til oss og unger uten å spørre hva vi ønsker oss eller trenger, og det syns jeg er litt irriterende, for vi får da aldri noe vi virkelig trenger, og guttungen får bare enten klær han ikke trenger eller leker han har slutta å leke med....![]()
Hvor får du kjøpt disse flaskene med navn på? Genial idé! Sønnen min har og de er jo supergodeNesten alle barna får camelback flasker med navnet sitt påto veninner ska få dørskilt fra ebay, foreldrene våres får vin og bilder
besteforeldrene mine får bildr av oldebarna og noe konfekt (de har jo ALT!)
hehe
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har funnet dem på www.barerips.noHvor får du kjøpt disse flaskene med navn på? Genial idé! Sønnen min har og de er jo supergode
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Hvor får du kjøpt disse flaskene med navn på? Genial idé! Sønnen min har og de er jo supergode
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()