Julegaver - hva gir dere?

Men sånn generelt: spør dere hva folk ønsker seg og så prøver å kjøpe etter det. Eller bare finner dere på noe?
Jeg har alltid lagd hjemme lagde matkurver til " de voksne" for de har jo alt, men i år orker jeg ikke det, så nå har jeg måtte spørre etter ønsker, for jeg vil gi noe de ønsker seg.
Her kjøper nemlig pappa (les: kvinnfolket hans) gaver til oss og unger uten å spørre hva vi ønsker oss eller trenger, og det syns jeg er litt irriterende, for vi får da aldri noe vi virkelig trenger, og guttungen får bare enten klær han ikke trenger eller leker han har slutta å leke med.... :(
Her prøver jeg å snappe opp ting folk trenger, som f.eks mamma og pappa. Her om dagen nevnte hun at hun egentlig skulle ha hatt seg en litt større "melkekasserolle". Så da får de blant annet det ;) samme med svigerforeldrene mine. Søstrene mine spør jeg hva ønsker seg, men barna kjøper jeg som regel bare til. Både foreldrene mine og svigerforeldrene mine spør oss alltid hva vi ønsker oss, eller om det er noe vi trenger :) det er jeg veldig glad for kjenner jeg.

Nesten alle barna får camelback flasker med navnet sitt på :) to veninner ska få dørskilt fra ebay, foreldrene våres får vin og bilder :) besteforeldrene mine får bildr av oldebarna og noe konfekt (de har jo ALT!) :) hehe

Sent from my iPad using BV Forum
Hvor får du kjøpt disse flaskene med navn på? Genial idé! Sønnen min har og de er jo supergode:)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Hvor får du kjøpt disse flaskene med navn på? Genial idé! Sønnen min har og de er jo supergode:)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️
Jeg har funnet dem på www.barerips.no
Hvis noen vet om noe billigere så skrik ut;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp